نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار مشاور پوتین:

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: حضور روسیه در خاورمیانه خصوصا کشور سوریه جایگاه بین‌المللی این کشور را ارتقا داد.

حضور روسیه در خاورمیانه جایگاه بین‌المللی این کشور را ارتقا داد

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با اصلامبک اسلاخانف، مشاور رئیس جمهور روسیه اظهار کرد: پوتین شخصیت بسیار خوبی است و من به ایشان علاقه مند هستم، دوباربه ایران سفر داشتند ‌بار نخست بلافاصله نزد رهبرمعظم انقلاب رفتند.
وی افزود: سلام من را به اقای پوتین برسانید و بگوید به نظر من در دنیا جایگاه روسیه را بازسازی کرده‌اند.
امام جمعه گرگان اظهار کرد: حضور روسیه در خاورمیانه و در سوریه در سطح جهانی جایگاه روسیه را ارتقا داد چراکه آمریکایی‌ها تصور می‌کردند روسیه از صحنه خارج شده است و  تصور می‌کردند رقیبی ندارند اما این حضور خیلی موثر بود.
اصلامبک اسلاخانف رئیس جمهور اسبق چچن و رئیس رسمی انجمن اجرای قانون و خدمات ویژه روسیه هم در این دیدار اظهار کرد: مشاور رئیس جمهور روسیه گفت: شب گذشته دیدم مسلمانان چگونه با خنده و خوشحالی با یکدیگر صحبت می‌کردند و این نمایانگر مصداق واقعی مسلمانی است و من این موضوع را در روسیه در قالب مقاله ارائه می‌کنم.
وی افزود:  ترامپ دشمن مسلمانان است و سالانه صدها میلیارد تومان هزینه مقابله با مسلمانان را می‌پردازد اما نتیجه‌ای برایش ندارد.
مشاور پوتین گفت: وضعیت بدی برای مسلمانان در دنیا وجود دارد اما آن ها همیشه با یکدیگر هستند، متاسفانه بدی ماجرا این است که بسیاری از کشورهای مسلمان با یکدیگر همراه نیستند همانطور که در قرآن آمده مسلمانان باید از یکدیگر حمایت کنند نه اینکه مثل قطر و عربستان یا عربستان و یمن شوند.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار