مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: عمر متوسط ناوگان باری در استان گلستان ۱۵ سال است.

۱۵ سال، عمر مفید ناوگان باری

به گزارش گلستان 24 ؛ مهدی میقانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: چالش‌هایی در حوزه حمل و نقل وجود دارد که یکی از این چالش‌ها فرسوده بودن مینی‌بوس‌ها است و عمر متوسط ناوگان باری در سطح استان گلستان حدود ۱۵ سال است و در بخش مینی‌بوس‌ها عمر متوسط آن‌ها بین ۲۵ تا ۲۶ سال است که تلاش می‌کنیم در این زمینه پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: باید از زحمات افرادی که در بخش حمل و نقل که همانند گلبول‌های خدمات‌رسان در کالبد جامعه به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم هستند تقدیر کرد.

میقانی گفت: در هفته جاری که تحت عنوان هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری نامگذاری شده است در روز پنج‌شنبه برنامه متمرکزی در شهرستان گرگان تدارک دیده شده است که در این مراسم به طور ویژه از فعالانی که در این عرصه زحمت کشیدند قدردانی خواهد شد.

وی افزود: بخش راهداری یکی از بخش‌هایی است که بسیار حساس است مخصوصا در فصل زمستان که راهداران در سخت‌ترین شرایط در دمای زیر صفر درجه سانتیگراد در حال فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: حمل نقل بخش‌های متعددی دارد از جمله حمل و نقل مسافر، حمل و نقل بار و حمل و نقل بین‌المللی می‌توان اشاره کرد.

میقانی افزود: یک جامعه ۱۵ هزار نفری رانندگان برون شهری داریم و ۱۵۰ شرکت در بخش حمل و نقل استان گلستان در شعب مختلف فعال هستند.

انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار