سرمربی شهرداری گرگان:

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با باخت در برابر پتروشیمی بندرامام تنها شرمنده تماشاگران شدیم و به آنها حق می دهم که نسبت به این روند اعتراض کنند.

با باخت مقابل پتروشیمی شرمنده تماشاگران شدیم

به گزارش گلستان 24؛سیدزمان حسینی شامگاه دوشنبه بعد از دیدار تیمش در برابر پتروشیمی بندرامام در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما در بازی های دور برگشت روند خوبی دارد، اما در مقابل تیمی بازی کردیم که در دور رفت حدود 2 برابر ما امتیاز کسب کرد و مدافع عنوان قهرمانی در باشگاه های آسیا است.
وی که تیمش با نتیجه 88 بر 74 بازی را به مهمانش واگذار کرده است، گفت: با این وجود بازیکنان جوان شهرداری درخشش خوبی داشتند و تلاش کردند که تیم کمتر گل بخورد.
سرمربی شهرداری گرگان ادامه داد: تماشاگر گرگانی که در سرما و گرما به سالن می آید، انتظار برد در خانه دارد، اما آنان هم نباید از ارائه بازی با کیفیت بازیکنان جوان، باانگیزه و آینده دار شهرشان چشم پوشی کنند.
حسینی با اشاره به جوان بودن تیمش گفت: مقایسه بین یک تیم با میانگین سنی کمتر از 23 سال و بودجه اندک با یک تیم با تجربه و ترکیبی از ملی پوشان و بودجه میلیاردی، کار درستی نیست.
وی در خصوص دیدار آتی شهرداری های گرگان و تبریز اظهارکرد که برای برد به تبریز می رویم و در 2 بازی آینده در گرگان نیز نیاز مبرم به برد داشته و در این مسیر حمایت تماشاگران شرط اولیه است و هواداران ما را تنها نگذارند.

** تیم گرگان روند صعودی و پیشرفت خوبی داشته است
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام نیز گفت: بازی سختی در برابر تیم گرگان انجام دادیم، اما با مدیریت و برنامه ریزی برنده شدیم.
مهران شاهین طبع افزود: جوان بودن و دوندگی بازیکنان شهرداری گرگان باعث شد تا تیم ما در مقطعی از این دیدار، خسته شود.
وی عنوان کرد: حضور افرادی مانند حمید کلاسنگیانی به عنوان مدیر فنی تیم گرگان، توان فنی تیم را بالا برده و همین مساله بر تلاش و ارائه بازی های بهتر شهرداری کمک کرده است و شاید برد در برابر تیم های دیگر و جدا شدن از قعر جدول رده بندی لیگ برای تیم گرگان، دور از انتظار نباشد.
وی همچنین گفت که تماشاگران به خصوص در گرگان، همیشه نقطه قوت بسکتبال ایران و این شهر هستند و اگر بازیکنان تیم های دیگر هم رعایت کنند مشکلی پیش نمی آید، از سوی دیگر مدیریت هواداران نقش مهمی در تشویق های تیم دارد.
از هفته پنجم دور برگشت رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم شهرداری گرگان شامگاه دوشنبه در زمین خود با نتیجه 88 بر 74 مغلوب پتروشمی بندرامام شد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار