رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای گلستان گفت: نخستین مسابقات کشوری بیماران خاص ویژه «ام اس» در گلستان با حضور ریاست فدراسیون برگزار می شود.

گلستان میزبان نخستین مسابقات کشوری بیماران خاص ویژه «ام اس»

به گزارش گلستان24؛سید علی میررضایی، رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان گلستان، امروز(29 آذر) در جمع خبرنگاران استان گفت: نخستین مسابقات کشوری بیماران خاص ویژه «ام اس» در گلستان با حضور ریاست فدراسیون برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار بیماران ام اس به جمع هیئت های ورزشی بیماران خاص پیوسته اند، افزود: در این دوره از مسابقات حدود 200 بیمار حضور خواهند داشت.

 

میررضایی با بیان اینکه بیش از 20 استان برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کردند، اظهارداشت: شرکت کنندگان در رشته های دارت و شطرنج با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که نفرات اول، دوم و سوم و همچنین استان های برتر براساس مسابقات مشخص خواهند شد.

 

وی تصریح کرد: اولین مسابقات کشوری بیماران خاص ویژه «ام اس» بنا به درخواست هیئت استان و موافقت فدراسیون ورزش ایران در گلستان برگزار می شود.

 

رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا گلستان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به مدت دو روز در استان برگزار می شود، گفت: شرکت کنندگان از (2 دی) وارد استان می شوند که متسابقین در روزهای(3 و 4 دی) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

وی افزود: مراسم اختتامیه این مسابقه در عصر (4 دی) با حضور فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون هیئت ورزش بیماران خاص برگزار خواهد شد.

 

میررضایی با اشاره به اینکه این ورزشکاران در مرکز فرهنگی ورزشی بهزیستی اسکان پیدا خواهند کرد، اظهارداشت: با برنامه ریزی های انجام شده سعی داریم مسابقات در سالن های شطرنج این مرکز برگزار شود.

 

وی تصریح کرد: همزمان با مسابقات ورزش سه کلاس آموزشی در استان با حضور اساتید در رشته دارت، شطرنج و تغذیه در ورزش برگزار خواهد شد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار