از فردا؛

مدیرکل حج و زیارت گلستان از آغاز ثبت نام سفر عتبات عالیات در این استان خبر داد و افزود: از فردا ثبت نام سفر عتبات عالیات در گلستان آغاز می‌شود.

ثبت نام سفر عتبات عالیات در گلستان آغاز می‌شود

به گزارش گلستان24؛رضا درگاهی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام سفر عتبات عالیات از فردا در گلستان آغاز می‌شود.

وی از آغاز ثبت نام سفر عتبات عالیات در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: ثبت نام دور جدید سفر عتبات عالیات از فردا صبح ساعت 9 صبح در سطح استان گلستان آغاز خواهد شد افرادی که متقاضی تشرف به عتبات عالیات هستند در بازه زمانی 16 دی ماه تا 22 اسفندماه جاری هستند می‌توانند از فردا به سایت atebat.org.ir مراجعه کنند و ثبت نام خود را شروع کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان گلستان از افزایش سهمیه تشرف به عتبات عالیات در استان گلستان خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه در دوره جاری با توجه به افزایش سهمیه‌ای که ما در سطح استان گلستان داشتیم قرعه کشی نخواهیم داشت و تمام کسانی که در این سایت ثبت‌نام و اعلام آمادگی کنند می‌توانند به عتبات عالیات مشرف شوند.

درگاهی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم که تعداد ثبت‌نام کنندگان در سفر جدید عتبات عالیات در گلستان افزایش یابدخاطرنشان کرد: برای این دوره حدود 3 هزار و 500 نفر ظرفیت پیش‌بینی کردیم و امیدواریم بتوانیم در خدمت همه زائرین عتبات عالیات و متقاضیان علاقمند به زیارت امام حسین(ع) در سطح استان گلستان باشیم.

وی با بیان اینکه 47 دفاتر خدماتی مجاز برای ثبت‌نام متقاضیان به عتبات عالیات در استان گلستان فعال است، ابراز کرد: متقاضیان بعد از اینکه در سایت عتبات ثبت نام کردند به دفاتر خدماتی مجاز ما مراجعه کنند در سطح استان گلستان تعداد 47 دفتر داریم و اسامی این دفاتر در سایت عتبات درج شده است و همچنین اسامی این دفاتر در سایت حج و زیارت استان گلستان نیز بارگزاری شده و متقاضیان می‌توانند اسامی را یادداشت کنند.

 مدیرکل حج و زیارت استان گلستان در راستای مدارک مورد نیاز جهت تشرف به عتبات عالیات اذعان کرد: مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام دور جدید سفر عتبات عالیات گذرنامه، سه قطعه عکس، به دفاتر مجاز ما مراجعه می‌کنند و مابقی ثبت نام را کامل کنند.

درگاهی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند ثبت نام خود را از طریق سازمان حج و زیارت انجام دهند، افزود: با توجه به وضعیتی که در عراق وجود دارد متقاضیان می‌توانند ثبت نام خود را از طریق سازمان حج و زیارت و دفاتر خدمات زیارتی مجاز ما در سطح استان گلستان مراجعه کنند و مراقب باشند که گرفتار افراد فرصت طلب و سودجو نشوند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار