در سال جاری:

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از ثبت‌نام تعدادی کارآفرین در سامانه کارآفرینان برتر این استان خبر داد و گفت: در سال جاری تعداد 565 کارآفرین در سامانه کارآفرینان برتر استان گلستان ثبت‌نام کردند.

ثبت نام بیش از 500 نفر کارآفرین در سامانه کارآفرینان برتر گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛سعید مازندرانی امشب با گرامیداشت هفته تعاون عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستات اظهار کرد: در سال جاری تعداد 565 کارآفرین در سامانه کارآفرینان برتر استان گلستان ثبت‌نام کردند که به زودی کارآفرینان برتر معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ، کار و کارآفرین در سطح جهانی هفته جهانی کارآفرینی را نامگذاری کردند و به تبع آن در کشور ما 26 لغایت 30 آبان‌ماه را به عنوان هفته کارآفرینی نامگذاری شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ابراز کرد: در هفته تعاون مراسمات، مناسبت‌ها و همایش‌های متعددی تدارک داده می‌شود و در سطح استان گلستان با توجه به اهمیت موضوع و پیگیری که انجام شد با همکاری سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های مرتبط با کارآفرینی و کار برنامه‌های گوناگونی را طراحی و اجرایی کردیم.

مازندرانی بیان کرد: در هفته تعاون 38 موضوع برنامه را انتخاب کردیم از جمله نشست‌های تخصصی با کارآفرینان، بازدید از واحدهای کارآفرینی و حضور در محل کار کارآفرینان، تشویق کارآفرینان، بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان از مراکز کارآفرینی گلستان، همایش‌های مختلف کارآفرینی و دیدار از مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای که از بازوان توانمند و اصلی کارآفرین در استان محسوب می‌شود است.

وی درخصوص کارآفرین برتر اظهار کرد: همایش ملی کارآفرینان برتر در سطح استان گلستان را داریم و استان گلستان 9 کارآفرین برتر در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات است که در سطح ملی نیز این افراد معرفی می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه به زودی کارآفرینان برتر استان گلستان معرفی خواهند شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم که از بین کارآفرینان برتر استانی در سطح ملی نیز کارآفرین برتر انتخاب شوند.

مازندرانی یادآور شد: نمایشگاه، مسابقات کتابخوانی و نشست‌های متعددی در سطح استان گلستان انجام شده است و همچنین در حال برگزاری است.

وی افزود: انتخاب کارآفرین برتر هرساله از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه مشخص می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اذعان کرد: در سال جاری 565 کارآفرین در سطح استان گلستان در سامانه کارآفرینان برتر ثبت‌نام کردند و کارگروه تخصصی و داوری ما تشکیل شده است که پس از بررسی از بین کارآفرینانی که در سامانه ثبت‌نام کردند 9 نفر به عنوان کارآفرین برتر استانی معرفی خواهد شد.

مازندرانی بیان کرد: از بین 9 نفری که به عنوان کارآفرین برتر استانی معرفی شدند به مرحله کارآفرین برتر ملی فرستاده می‌شوند که خوشبختانه هر ساله یک الی دو نفر از استان گلستان در سطح ملی داشتیم و امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های گذشته چندین کارآفرین برتر ملی از استان گلستان داشته باشیم.   

وی اذعان کرد: هم‌اکنون کانون کارآفرینان استان گلستان را کارآفرینان برتر استانی تشکیل داده‌اند و در حال فعالیت هستند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار