مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان:

مدیرکل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: ایجاد مراکز تخصصی صنایع دستی گامی مهم و اساسی در جهت توسعه صنایع دستی است که باید در همه شهرستان‌ها این مراکز ایجاد شود.

مراکز تخصصی صنایع دستی در شهرستان‌های استان گلستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گلستان24؛ابراهیم کریمی صبح امروز در نخستین کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی محصولات صنایع دستی استان گلستان اظهار داشت: بسته‌بندی مناسب محصولات صنایع دستی, یکی از مهم‌ترین اقدامات برای فروش آن هست.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد مراکز تخصصی صنایع دستی گامی مهم و اساسی در جهت توسعه صنایع دستی است که باید در همه شهرستان‌ها این مراکز ایجاد شود.

مدیرکل میراث فرهنگی,صنایع دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: ایجاد پایانه صادرات محصولات صنایع دستی یکی از آرزوهای دست نیافتنی در این حوزه بود که با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده امیدواریم در آینده نزدیک در گمرک اینچه‌برون و شهرستان گنبدکاووس ایجاد می‌شود.

جلالی مدیرکل پست استان گلستان هم در این همایش گفت: امروزه فروش محصولات از طریق شبکه‌های مجازی و ارسال آن از طریق پست در جهان به روز شده و این امکان در استان گلستان نیز فراهم شده است.

وی افزود: می‌توان از این ظرفیت و خدمات در جهت بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی استفاده کرد.

غفاری مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان هم در این همایش گفت: بانوان نقش اساسی در توسعه صنایع دستی استان ایفا می‌کنند و باید به این حوزه توجه کرد زیرا اشتغال پایدار و مهمی در این حوزه محیا است که باید به درستی از آن استفاده کرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان تصریح کرد: باید به کیفیت تولید محصولات صنایع دستی در استان گلستان توجه بیشتری شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار