رئیس پارک علم و فناوری گلستان:

رئیس پارک علم وفناوری استان گلستان با اشاره به فعالیت ۴۶ شرکت دانش‌بنیان در استان، گفت: در یک دوره زمانی ۱۰ ساله شرکت‌های دانش بنیان در استان گلستان به حدود ۴۸۰ شرکت خواهد رسید.

۳ مرکز خلاقیت در استان گلستان راه‌اندازی شد

به گزارش گلستان24؛موسی حسام صبح امروز در مراسم راه‌اندازی مرکز کانون شکوفایی خلاقیت در دانشکده امام علی(ع) کردکوی اظهار داشت: در استان گلستان حدود 46 شرکت دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند که در یک دهه باید این تعداد به 480 شرکت برسد.

وی تاکید کرد :در مراکز  خلاقیت که در 3 نقطه از استان گلستان در حال فعالیت است از دانشجویان و صاحبان ایده حمایت می‌شود تا ایده به نمونه اولیه تبدیل شود.

حسام با اشاره به شهرهای گرگان، گنبدکاووس و کردکوی که این مراکز در آنها فعایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: هر فردی که صاحب ایده باشد می‌تواند به این مراکز مراجعه کند و طرح‌های خود را ارائه داده و پس از بررسی طرح‌ها و داشتن شرایط اولیه در این پارک‌ها تصویب می‌شود و برای نهایی شدن در استان مطرح می‌شوند.

رئیس پارک علم وفناوری استان گلستان اظهار داشت: این پارک برنامه‌های دیگری از جمله افزایش مراکز رشد تخصصی و اقماری را دارد که در مجوز آن از سوی وزارت علوم و تحقیقات باید صادر شود و ما باید زیرساخت‌های لازم آن را تهیه کنیم.

حسام با اشاره به اینکه مجوز کانون‌ها در استان صادر می‌شود، تاکید کرد: در آینده این کانون‌ها در استان افزایش خواهند یافت و با توجه به طرح اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، شرکت‌های دانش بنیان استان گلستان از 46 شرکت  به 480 شرکت خواهد رسید.

رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان تصریح کرد: این شرکت‌های دانش بنیان به توسعه فناوری در استان کمک خواهند کرد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار