مدیر کل راهداری و حمل و نقل گلستان:

مدیر کل راهداری و حمل و نقل گلستان گفت: ۳۷ شرکت مسافربری در سه بخش اتوبوسرانی، مینی بوسرانی و سواری در گلستان فعالیت می‌کنند.

اهدای کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران در مناطق پرخطر گلستان

به گزارش گلستان24؛مهدی میقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از این تعداد ۲۱ شرکت اتوبوسرانی، ۱۱ شرکت مینی‌بوسرانی و ۵ شرکت سواری است و تمام فعالیت‌های آنها برابر با دستورالعمل‌های حوزه راهداری و حمل و نقل با نظارت مستقیم ما و همکاران‌مان انجام می‌شود.
وی  با اشاره به ۲۲۵ اتوبوسی که در گلستان نمره شدند، تصریح کرد: تمامی اتوبوس‌ها محهز به سیستم«سپهتن» یا همان سامانه همایش هوشمند تردد ناوگان هستند و برندسازی شرکت مسافربری تحت پوشش به طور کامل انجام شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان گلستان اضافه کرد: به مناسبت روز حمل و نقل تفاهم‌نامه‌ای را با مدیریت بحران استانداری گلستان و اداره کل هواشناسی استان منعقد شد تا تعامل بیشتری داشته باشیم و با بهره‌مندی از نرم‌افزارهای مرتبط به هنگام خدمات‌رسانی به ویژه در شرایط حساس و بحرانی تسریع در عملکرد داشته باشیم.
میقانی از  اهدای کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران در مناطق پرخطر استان از جمله کرد‌آباد علی‌آبادکتول با هدف کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث جاده‌‌ای خبر داد و تاکید کرد: همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد و رسانه‌ها باید برای کاهش حوادث جاده‌ای تلاش کنند تا آمار نگران‌کننده استان در این بخش به حداقل برسد.
میقانی اضافه کرد: به مناسبت هفته راهداری کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل گلستان  برای بهره‌مندی از رهنمود‌های آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان دیداری داشتند و همکاران ادارات شهرستانی استان نیز به همین مناسبت ملاقات‌هایی با ائمه جمعه اهل تشییع و اهل تسنن برگزار کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار