جانشین بسیج اساتید سپاه نینوا گلستان:

جانشین بسیج اساتید سپاه نینوا استان گلستان از پدیده نفوذ به عنوان بزرگترین تهدید برای کشور یاد کرد و گفت: نفوذ و ایجاد اختلاف جزو راهبردهای دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی است.

نفوذ بزرگترین تهدید برای کشور است/ همایش علمی «پایان فریب» 6 دی‎ماه برگزار می‎شود

به گزارش گلستان24؛ابراهیم مهقانی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام‎الله 9 دی روز مبارزه با جهل، فساد و فتنه و «روز بصیرت، میثاق امت با ولایت» اظهار کرد: بزرگداشت حماسه 9 دی در حقیقت وظیفه شرعی، قانونی، دینی و انقلابی ما است.

وی با بیان اینکه برنامه‎های مختلف بصیرتی و روشنگری به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی پیش‎بینی شده است، تصریح کرد: در سطح دانشجویی و اساتید دانشگاه‎ها این برنامه‎ریزی صورت گرفته است که نیم ساعت قبل از تجمع سراسری حماسه ۹ دی در گرگان از جلوی درب دانشگاه به محل مصلی وحدت به شکل حماسی حرکت خواهیم کرد.

جانشین بسیج اساتید سپاه نینوا استان گلستان افزود: در این راستا با 10 دانشگاه در مرکز استان برنامه‌ریزی صورت گرفته است، شورای هماهنگی بسیج یک کار متمرکز را در 9 دی انجام خواهند داد.

مهقانی از حضور اساتید در نمازهای جمعه به عنوان سخنران بین الصلاتین خبر داد و ابراز کرد: اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم در مصلی نماز جمعه در قالب مباحث روشنگری و بصیرت افزایی به سخنرانی می‎پردازند.

به گفته وی؛ روز چهارشنبه ششم دی‎ماه جاری یک برنامه متمرکز به عنوان همایش علمی اساتید دانشگاه با موضوع «پایان فریب» در ۶ محور برنامه ریزی شده است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار