جانشین بسیج اساتید سپاه نینوا گلستان:

جانشین بسیج اساتید سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه برای هر دانشگاه یک برنامه بصیرتی با محوریت «9 دی» برنامه‎ریزی شده است، گفت: همایش علمی بسیج اساتید با عنوان «پایان فریب» در گلستان برگزار می‎شود.

همایش علمی «پایان فریب» در گلستان برگزار می‎شود

به گزارش گلستان24؛ابراهیم مهقانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: شعار محوری هفته بصیرت امسال با عنوان «9 دی تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی» است بسیج اساتید با توجه به بیانیه‌ای که صادر شد نسبت به مباحث بصیرت‎بخش برنامه‌ریزی خواهد کرد و پای کار خواهد بود.

وی از تشکیل ستاد اجرایی بزرگداشت 9 دی و هفته بصیرت خبر داد و تصریح کرد: پیرامون این مهم دو جلسه برگزار کردیم و یک دستورالعمل اجرایی و پیوست فرهنگی برای برنامه‌های هفته بصیرت در سطح دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی کردیم.

جانشین بسیج اساتید سپاه نینوا استان گلستان افزود: راه‎اندازی شورای هماهنگی بسیج در دانشگاه‎ها را در دستور کار داریم، بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارمندان در دانشگاه‌ها جلسه متمرکزی برگزار کردند تا در برنامه‎ها هم‎افزایی و تعامل لازم وجود داشته باشند.

مهقانی گفت: روز 9 دی یک گردهمایی باشکوه از جلوی دانشگاه به سمت محل برگزاری مراسم پیش‎بینی شده است، هر دانشگاه یک برنامه را به همت بسیج اساتید به صورت بصیرتی خواهند داشت، دو برنامه به صورت تجمع و همایش متمرکز برنامه‎ریزی کردیم.

وی با اشاره به فعل و انفعالات زیادی که در دانشگاه گلستان به مناسبت 16 آذر و حضور عواملی که در جریان فتنه بی‎تاثیر نبودند رخ داد از برگزاری همایش علمی بسیج اساتید با عنوان «پایان فریب» در این دانشگاه خبر داد و گفت: در این همایش به بررسی تحلیلی و وقایع فتنه‎گون سال 1388 پرداخته خواهد شد.

جانشین بسیج اساتید سپاه نینوا استان گلستان در خصوص محورهای مختلف همایش مذکور بیان کرد: «نقش مقام معظم رهبری در پایان دادن فتنه آمریکایی»، «نقش سران فتنه در کودتای آمریکایی»، «نقش بسیج و تشکل‎های انقلابی و مردم»، «نقش رسانه‎ها» همچنین «نقش خواص و نخبگان» از جمله محورهای مهم این همایش است.

مهقانی گفت: همایش پایان فریب روز چهارشنبه ششم دی‎ماه از ساعت 14:30 دقیقه الی 16:30 دقیقه در سالن رشد دانشگاه گلستان برگزار می‌شود، از اقشار مختلف بسیجی در این همایش دعوت خواهد شد.

به گفته وی؛ همایش متمرکز بسیج اساتید با عنوان «تاریخ ماندگار» به مناسبت 9 دی برگزار می‎شود این واقعه باید در تاریخ انقلاب باقی ماند، همایش مورد اشاره در دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت انجام می‎شود.

جانشین بسیج اساتید سپاه نینوا استان گلستان از دیگر برنامه‎های این مجموعه به مناسبت ایام الله 9 دی را اعزام سخنران برجسته اساتید به دانشگاه‎ها اعلام کرد و گفت: سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه نیز در این راستا هماهنگی شده است، ما معتقدیم تاثیرگذاری اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم بیش از پیش خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار