جانشین سازمان بسیج اساتید گلستان:

جانشین سازمان بسیج اساتید استان گلستان با بیان اینکه ایستادگی در مقابل استکبار احترام به بشریت است، گفت: دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی پایان‎ناپذیر است.

13 آبان فرصتی برای بازخوانی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بر علیه گفتمان زور و تزویر است

به گزارش گلستان24؛ابراهیم مهقانی ظهر امروز در گفتمان هم‎اندیشی فرهنگی اساتید دانشگاه‎های گلستان که به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی با موضوع استکبارستیزی و فرهنگ مقاومت برگزار شد، اظهار کرد: تلاش دشمنان برای انحراف انقلاب اسلامی و نسل جوان تمامی ندارد، اما به فضل الهی دشمن هیچ غلطی نمی‎تواند بکند.

وی تصریح کرد: نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه وجدان‎های بیدار در سراسر جهان امروز شاهد تقابل دو گفتمان هستند در یک طرف دکترین مدعی ابرقدرتی جهان به سردمداری آمریکاست که بر پایه دروغ، تحریف، زورگویی تزویر و به مصداق کلمه استکبار قرار دارد و در مقابل گفتمان متکی به قدرت لایزال الهی، حضور همه جانبه مردم و آزادمنش وجود دارد.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان گلستان افزود: 13 آبان فرصتی برای بازخوانی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بر علیه گفتمان زر و زور و تزویر است، اعمال تحریم‎های ده‎ها ساله که دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی و سایر ملل آزادیخواه به کار می‌برند برای این است که می‎خواهند جریان سیال انقلاب را از مسیر خودش خارج کنند.

مهقانی با تاکید بر اینکه راهپیمایی یوم‎الله ۱۳ آبان فقط اختصاص به دانش آموزان و دانشجویان ندارد بر لزوم حضور آحاد مردم در این راهپیمایی تاکید کرد و گفت: هر کسی معنای استکبار را درک کرده و در طی سالیان اخیر حرکت‎های ظلم‎جویانه آنان را دیده؛ هر کس طعم ظلم آمریکائیان را چشیده؛ باید وارد میدان شود و در مقابل استکبار از این محور مقاومت دفاع کنند.

وی بدعهدی آمریکا را ناشی از خوی استکباری آنها دانست و اظهار کرد: وظیفه دولت در برابر بدعهدی آمریکا این است که باید همواره گوش به فرمان ولایت باشند همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر آنها برجام را پاره کنند ما آن را به آتش می‎کشیم یا ریز ریز می‎کنیم این پیام بزرگی برای سردمداران آمریکا دارد.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان گلستان افزود: در مقابل حق ایستادن و حقوق دیگران را پایمال کردن را هرگز نمی‌پذیریم باید موضع‎گیری شفاف بگیریم، دولتمردان باید پشت سر ولایت حرکت کنند، هر جا محکم ایستادیم، دشمنان عقب‎نشینی کردند.

مهقانی تاکید کرد: دولتمردان باید اثبات کنند که در مقابل زیاده‎خواهی‎های ‎غرب و آمریکا می‎ایستند، اگر دولت می‌خواهد حمایت مردم را در تمام جهات داشته باشد باید خواسته مردم را برآورده کند.

وی با بیان اینکه مردم در مقابل زیاده خواهی‎های غرب باید موضع بگیرند، گفت: ما همچنان شاهد بدعهدی آمریکا هستیم، آمریکا بارها ثابت کرده شیطان بزرگ است.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان گلستان افزود: ما وظیفه مهمی در جهاد اکبر داریم در میدانی که دشمن می‌خواهد بازی نکنیم دشمن در پروژه نفوذ می‎خواهد سران مملکت را گمراه کند لذا باید هوشیار باشیم و در میدانی که دشمن می‎خواهد بازی نکنیم.

مهقانی با تاکید بر اینکه حرکت ما بر مبنای حرکت جهادی باشد، گفت: باید در مقابل افکار دشمن موضع بگیریم در جایی که دشمن برنامه دارد برنامه تدوین کنیم.

وی توجه به مسائلی نظیر اقتصاد مقاومتی، جهاد، فرهنگ که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند نشان می‌دهد که اکنون نقطه ضعف اساسی کجاست لذا باید در این مسائل با قوت و قدرت بیشتری حرکت کنیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار