فرمانده سپاه گرگان:

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: پیشنهاد ما این است که سوم ربیع‎الثانی به‎عنوان هفته فرهنگی گرگان نامگذاری شود.

سوم ربیع‎الثانی به‎عنوان هفته فرهنگی گرگان نامگذاری شود

به گزارش گلستان۲۴؛سیدعلی مهاجر صبح امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با اشاره به هفته معنوی گرگان، اظهار کرد: مردم گرگان متدین و دین‎دار هستند و امید داریم با افزایش بسترهای فرهنگی بر توفیقات نسل جوان افزوده شود.

وی با بیان اینکه پیشنهاد ما این است که سوم ربیع‎الثانی به‎عنوان هفته فرهنگی گرگان نامگذاری شود، یادآور شد: اعضای شورای شهر گرگان در گذشته هفته‎ای را به‎عنوان هفته فرهنگی نامگذاری کردند که ما پیشنهاد می‎کنیم با کار کارشناسی سوم ربیع‎الثانی به عنوان هفته فرهنگی در گرگان انتخاب شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه جوانان ما افراد فرهیخته‎ شهر گرگان را نمی‎شناسند، تصریح کرد: ضروری است کارگروه‎های تخصصی به این موضوع توجه کنند و هویت و برندسازی فرهیختگان گرگان را در دستور کار قرار دهند تا این افراد الگوی مردم قرار بگیرند.

مهاجر تأکید کرد: گرگان به‎عنوان شهر دارالمومنین شناخته می‎شود که با توجه به حضور با برکت امام حسن عسکری (ع) در سوم ربیع‎الثانی این روز به عنوان هفته فرهنگی گرگان نامگذاری شود.

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری، بیان کرد: فرهنگ مثل هوا است؛ با وجود اینکه تمام افراد جامعه اعم از سالم و ناسالم می‎توانند از هوای پاک بهره‎مند و از هوای ناپاک متضرر شوند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در پایان از اعضای شورای شهر گرگان به‎دلیل توجه به سوم ربیع‎الثانی و ورود امام حسن عسکری (ع) به گرگان قدردانی کرد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار