رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: هدف از برپایی فتنه 88 براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

هدف از فتنه 88 براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام احمدرضا احمدی امروز در راستای بزرگداشت 9 دی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار کرد: هدف از برپایی فتنه 88 براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که خوشبختانه با وجود رهبری فرزانه و حکیم به پشتوانه مردم این انقلاب در مقابل فتنه ایستادگی کرد و پیروز شد.

وی با تاکید بر اینکه قیام 9 دی برای همیشه باید در تقویم انقلاب ماندگار باشد، ابراز کرد: شعارهایی که در روز فتنه 88 بر علیه نظام داده می‌شد با قصد براندازی نظام بود در درگیری‌های خیابانی، شعارهای موهنی داده شد که این شعارها نشانه عمق کینه، لجاجت و دشمنی کسانی بود که حب جاه، آنها را کر و کور کرده بود و حاضر نبودند ببینند چه اتفاقی در کشور رخ می‌دهد.

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ابراز کرد: فتنه، رونمایی از همکاری منافقین، مارکسیست‌ها، سلطنت‌طلب‌ها و بهائی‌ها با سران فتنه بود و شمار زیادی از منافقین و بهائی‌ها و سلطنت‌طلب‌ها در آشوب‌های خیابانی در حین ارتکاب جرم آتش زدن اموال عمومی و خصوصی و قتل و غارت دستگیر شدند.

احمدی با تاکید بر اینکه قیام مردمی 9 دی باید پرشورتر، حماسی‎تر و عمیق‎تر نسبت به سال گذشته انجام شود، خاطرنشان کرد: تجمع بزرگداشت یوم الله ۹ دی، همزمان با سراسر کشور در استان گلستان برگزار می‌شود و این مراسم شنبه 9 دی ساعت ۹ صبح با سخنرانی حمیدرضا مقدم‎فر مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی وحدت شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ولایت، محور تمام وابستگی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، یادآور شد: مقام معظم رهبری با تدبیر و حکمتی که داشتند بصیرت را در مردم ایجاد کردند و مردم با آن بصیرت به میدان آمدند و در برابر فتنه ایستادگی کردندو در نهایت پیروز شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: باید در مقابل فتنه‌ها هوشیار بود و تحرکات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رصد کرد انقلاب نباید از یک سوراخ 10 بار گزیده شود و همین امر میطلبد تا مراقب عوامل نفوذی باشیم.

احمدی از مردم خواست تا در روز 9 دی حضوری پرشور داشته باشند و با حضور خود مشتی محکم بر دهان فتنه‌گران داخلی و خارجی بزنند تا دیگر فکر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ذهن‌شان خطور نکند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار