حجت الاسلام احمدی:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در تفسیر تطبیقی قرآن می توان ادعا کرد که ترامپ، فرعون زمان ما است.

سرنوشت استکبار سرنوشت فرعون خواهد بود

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام احمدرضا احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در جمع خبرنگاران گفت: فرعون، طلب برتری و علو کرد، ترامپ هم ایران را تحقیر و خود را برترین قدرت خواند.

 

وی با بیان اینکه فرعون نماد انکار حق و حقیقت است، افزود: او آیات خدا و نشانه های حق را به طور مطلق انکار کرد در عین حال ترامپ نیز خلیج فارس را  به عنوان یک حقیقت انکار کرد.

 

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه فرعون موسی و امت توحیدی او را تهدید کرد، ترامپ نیز چنین نمود و ایرانیان موحد را تهدید کرد، گفت: فرعون به قول "لین" بی اعتنایی کرد، ترامپ به مذاکره بی اعتنایی کرده و تهدید به پاره کردن آن نمود. فرعون، موسی و امت موحد را به استهزاء گرفت و ترامپ، ایران اسلامی را با ادعای "حامی تروریست" بودن به استهزاء گرفت.

 

وی با تأکید براینکه فرعون دیکتاتور بود و ترامپ نیز دیکتاتور است، خاطرنشان کرد: با این تطبیق منطقی برگرفته از آیات قرآنی، می توان مدعی شد که، جفای بر بشریت است، اگر ترامپ را به فرعون دوران توصیف نکنیم.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه 13 آبان موسی وار، به مبارزه با فرعون می آییم، افزود: امروز بانگ مبارزه با فرعون زمان و مرگ بر آمریکا برخواهیم آورد.

 

وی بیان کرد: فرعون یک نماد منفور تاریخی بوده که به عنوان طاغوت و طغیانگر شناخته می شود و هر کس که طغیان کند فرعون است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: در مقابل فرعون، موسی است و موسی به "فعل امر" مامور مبارزه با فرعون است. (اذهب الی فرعون انه طغی) هر کسی هم با فرعون و فرعونیان مواجه شود یعنی ظلم فرعونی را مشاهده کند، مامور به مبارزه است. با این استدلال می توانیم ترامپ را فرعون بدانیم و بشریت آزادیخواه، که سر ستیز با ظلم دارد را مکاف با ماموریت موسایی بدانیم.

 

وی اضافه کرد: فعل (اذهب) درباره همه انسان های ظلم ستیز جاری است که باید کاری همچون کار موسی (علیه السلام) کنند تا ریشه ظلم زده شود. ما تنها یک فرعون نداریم بلکه (فراعنه) داریم. خداوند به موسی فرمان داد به سمت فرعون برود و "زبان لین" مذاکره کند " فقولاله قولالینا ".

 

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی کارتر رئیس جمهور آمریکا بود که فرعونی از فراعن معاصر به شمار می رفت. او طاغوت بزرگی در جهان به شمار می رفت. طواغیتی را در ایران گماشته بود که مردم ایران بعد از انقلاب به سرای امن طواغیت و جواسیس در ایران حمله بردند و بینی شیطان بزرگ را به خاک مالیدند. موسای دوران ما، امام امت بود که با قول "لین" می فرمود: "آقای کارتر" تا شاید متنبه شود و از طغیان علیه مردم مظلوم جهان بر حذر شود، اما ذات طاغوت، استکبار ورزی است.

 

وی با بیان اینکه ایران پرچمدار بیداری اسلامی است، تصریح کرد: طاغوت زمان علیه مردم مسلمان ایران و تمامی ملل مسلمان که ایران را پرچمدار بیداری اسلامی می دانستند، قصد کودتا و فتنه گری داشت که با مکر الهی مواجه گردید و اسلام پیروز شد.

 

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تأکید کرد: امروز هر کس آمریکای مستکبر را "طاغوت" نداند در زیر علم فرعون قرار دارد. حامی طاغوت و فرعون است.

 

وی با بیان اینکه فرعون اول باغی شد بعد طغیان کرد، گفت: هر کسی که از ولایت خدا خارج شود و پرچم شیطان را در دست بگیرد باغی است؛ چنانکه فرعون از ولایت خدا خارج و عامل شیطان شد و در برابر خداوند (طلب علو) کرد و برتری جست و طغیان کرد.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه هر فرمانروایی که فرانبر اوامر خالق هستی نشود، یا فرعون است یا فرعون می شود، خاطرنشان کرد: چنانچه فرمانروای زمان حضرت موسی در مصر در مقابل پیامبر الهی قد علم کرد و از حکم خدا فرمانبری نکرد فرعون نام گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه تنها راه نجات انسان از روحیه فرعونی، اطاعت از خدا است، گفت: اینکه "ترامپ" خود را قدرت و نژاد برتر می داند، این همان فرعونی است که قرآن معرفی کرده است. او می خواهد همه دنیا را به تصرف خود در آورد. در قدرت نظامی برترین باشد. در قدرت هسته ای برتر بماند و در یک کلام خود را کدخدای عالم می داند این همان روحیه فرعون بود که خداوند بر او غضب کرده است و پیامبرانش را مامور می کند که اول با زبان نرم و اگر نشد، مبارزه و بشارت به پیروزی موسی می دهد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به سرنوشت قوم عاد بیان کرد: درباره (قوم عاد) هم امر الهی چنین است. آنها هم استکبار ورزیدند از نظر تمکن مالی قوی بودند، قصرها، قلعه های محکم و قدرت جسمانی زیادی داشتند، اینها در سرزمین احقا در جنوب (جزیره عربستان) زندگی می کردند، وضع ظاهری دنیوی شان خیلی خوب بود. به همین دلیل غرور پیدا کردنده بودند جنگجو بودند و بدلیل تمکن و قدرت ظاهری در مقابل پیامبرشان (هود) طغیان و سرکشی کردند. خداوند قدرت خود را به رخ آنان کشید.

 

وی تأکید کرد: جماعتی که از پیامبران، امامان و رهبرشان اطاعت نکنند سرنوشتی بد در انتظار آنها است.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه خاصیت استکبار انکار حق است، گفت: امروز ترامپ قدرت الهی، قدرت ایمان و قدرت ایران را انکار می کند. خودش را قدرتمند می داند، نمی خواهد قدرتی در روی زمین باشد. اما امروز مصلح حقیقی جهان که مشی پیامبران را دنبال می کند، ولی فقیه است. ولی فقیه، خدا را در دل ها بزرگ می کند.

 

وی ادامه داد: رهبر جهان استکبار، خود را قدرت برتر می داند، در مقابل رهبری جهان اسلام، خالق هستی را قدرت برتر می داند. این جنگ فرهنگی و ایدئولوژیکی تاریخ است و ادامه هم دارد. نقش ترامپ فرعونی بوده و نقش رهبری نظام اسلامی، موسایی است، ما معتقدیم که سرنوشت استکبار جهانی، همان سرنوشت فرعون خواهد شد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار