مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: اختتامیه سومین جشنواره رسانه‎ای ابوذر گلستان دی‌ماه و همزمان با سالروز شهادت شهید رهبر و روز قشر بسیج رسانه برگزار می‎شود.

اختتامیه سومین جشنواره رسانه‎ای ابوذر گلستان برگزار می‎شود

 

به گزارش گلستان24؛علی محمد جعفری ظهر امروز در دیدار اعضای بسیج رسانه استان گلستان با معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان اظهار داشت: مردم استان گلستان با حضور خود در 9 دی ولایتمداری خود را اثبات کردند.

وی به برگزاری سومین جشنواره رسانه‎ای ابوذر در استان گلستان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته نزدیک به یک‌هزار اثر در 13 موضوع به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و با توجه به اینکه در سال گذشته اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان را داشتیم اجلاسیه شهدای استان گلستان محور جشنواره ابوذر بود.

مسئول بسیج رسانه گلستان گفت: استقبال خوبی از سومین جشنواره رسانه‎ای ابوذر در استان گلستان از سوی اصحاب رسانه اتفاق افتاده و نیاز است با توجه به موضوعات این جشنواره مسئولان اهتمام جدی به چنین جشنواره‎های رسانه‎ای داشته باشند.

جعفری تاکید کرد: برگزاری این جشنواره را به عنوان یک اصول کاری برای تقویت و حمایت از اصحاب رسانه استان گلستان در نظر گرفتیم و امسال تلاش کردیم موضوعات را بومی‎سازی کنیم.

وی افزود با بیان اینکه نزدیک نزدیک به یک‌هزار و 100 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‎ای ابوذر از سوی اصحاب رسانه استان گلستان ارسال شده، تاکید کرد: بنا داریم در نیمه دوم دی‌ماه و در سالروز شهادت شهید رهبر و روز بسیج رسانه، اختتامیه سومین جشنواره رسانه ابوذر را برگزار کنیم.

جعفری با بیان اینکه در اختتامیه از برگزیدگان جشنواره استانی تجلیل می‌شود، گفت: به دنبال این هستیم که آثار این 3 دوره را به صورت مکتوب به چاپ برسانیم.

وی تاکید کرد: با توجه به توصیه‎های معاون سیاسی استانداری گلستان در این دوره از جشنواره به موضوعات زیست بوم استان، خلیج گرگان، وحدت و همدلی پرداخته شده است.

/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار