طی سه هفته گذشته صورت گرفت

رئیس اداره بازرسی صنعت، معدن و تجارت گلستان از تخلف 110 میلیون تومانی سه واحد تخم‌گذار در این استان خبر داد.

تخلف 110 میلیون تومانی 3 واحد تخم‌گذار در استان

به گزارش گلستان 24؛علی‌اصغر اصغری بعد از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در سه هفته گذشته پرونده سه واحد مرغ تخمگذار بالغ بر 110 میلیون تومان به جرم گرانفروشی در عرضه تخم مرغ بالاتر از قیمت دولت، تنظیم کردیم و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع دادیم.

وی تصریح کرد: تقریبا از قیمت صعودی تخم مرغ در سطح استان گلستان جلوگیری شده است و قیمت‌ها در حال متعادل‌سازی و کاهش است به طوری که قیمت تخم مرغ در بازار آزاد 7 هزار و 200 تومان لغایت 7 هزار و 300 تومان است که این قیمت نیز مورد تایید دستگاه های نظارتی نیست و باید قیمت تخم‌مرغ همچنان کاهش یابد.

رئیس اداره بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از توزیع روزانه بیش از 5 هزار کیلوگرم در استان خبر داد و ابراز کرد: توزیع تخم‌مرغ به صورت روزانه حدود 5 هزار 300 کیلوگرم لغایت 5 هزار و 500 کیلوگرم در شهرستان‌های گلستان توزیع می‌شود و بر قیمت تخم‌مرغ نظارت خواهد شد.

اصغری با تاکید بر اینکه بر قیمت تخم‌مرغ نظارت می‌شود، خاطرنشان کرد: نظارت بر قیمت تخم‌مرغ از بعدازظهر روز شنبه در مرکز استان گلستان آغاز شد و به تدریج ایننظارت‌ها در سراسر شهرستان‌ها انجام می‌شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار