سرمربی تیم بسکتبال یس آل گرگان:

سرمربی تیم بسکتبال یس آل گرگان گفت: بودجه تیم ما ۵۰۰ میلیون تومان کمتر از تیم شهرداری گرگان است اما با این وجود صعودمان به پلی آف زودتر مسجل شد.

با وجود بودجه پایین تر از شهرداری گرگان صعودمان به پلی آف زودتر مسجل شد

به گزارش گلستان 24؛صالح مخدومی پس از شکست یس آل مقابل شهرداری در دربی بسکتبال گرگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری بازی بهتری نسبت ما انجام داد و با جنگندگی در این دیدار پیروز شد که به آنها تبریک می‌گویم.

مخدومی با انتقاد از تغییر زمان این دیدار گفت: طبق برنامه بازیکنان ما باید ساعت ۱۲ ظهر ناهار می‌خوردند و پس از استراحت برای بازی ساعت ۱۶ آماده می‌شدند اما ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه با من تماس گرفتند که ساعت ۱۳ باید بازی کنید و این اتفاق مانند شوکی بود که به ما وارد شد.

وی افزود: نمی‌خواهم باخت‌مان مقابل شهرداری را توجیه کنم اما دو ساعت قبل از بازی به ما خبر تغییر زمان و مکان دیدار را می‌دهند و این در حالی بود که بازیکنان ما در خانه بسکتبال تمرین نکردند.

مخدومی تصریح کرد: حداقل مکان بازی را تغییر نمی‌دادند و بازی را ساعت ۱۴ برگزار می‌کردند، اگر هم قرار بود در همین مکان و در همین ساعت برگزار شود حداقل از شب قبل به ما خبر می‌دادند.

وی ادامه داد: البته چیزی از ارزش‌های تیم شهرداری گرگان کم نمی‌شود اما من و بازیکنانم تمرکز لازم را برای این دیدار نداشتیم و حتی بازیکنانم روی نیمکت احساس گرسنگی می‌کردند.

وی یادآور شد: هر چیزی قانون و اصول دارد و به عقیده من این بازی باید برگزار می‌شد و برگزار شد.

برنامه ریزی لازم برای دیدار مقابل شهرداری تبریز را انجام داده‌ایم

سرمربی تیم بسکتبال یس آل گرگان در خصوص از دست دادن بازی در کوارترهای سوم و چهارم، خاطرنشان کرد: تعداد خطاهای بازیکنان ما در کوارتر سوم زیاد شده بود و همین موضوع موجب شد تا ترکیب تیم را تغییر دهیم و نتیجه به سود شهرداری رقم بخورد.

مخدومی در خصوص رویارویی یس آل با شهرداری تبریز در مرحله پلی آف، گفت: تمام توان خود را در این مرحله خواهیم گذاشت و برنامه ریزی‌های لازم را برای دیدار مقابل شهرداری تبریز انجام داده‌ایم.

وی افزود: یس آل به عنوان بخش خصوصی سال‌هاست که روی اصول تیمداری می‌کند، اما سال نخست حضورمان در لیگ برتر است و نیاز به تجربه اندوزی داریم.

مخدومی تصریح کرد: بودجه تیم یس آل گرگان حدود ۵۰۰ میلیون تومان از تیم شهرداری گرگان کمتر است اما با این وجود زودتر از تیم شهرداری صعودمان به پلی آف مسجل شد.

وی ادامه داد: امیدواریم فصل آینده حمایت بیشتری از تیم یس آل که متعلق به بخش خصوصی است انجام شود تا تیم بهتری را روانه لیگ برتر کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته هجدهم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر دوشنبه تیم‌های شهرداری و یس آل در خانه بسکتبال گرگان برگزار کننده دربی برگشت بسکتبال گرگان بودند که در پایان تیم شهرداری با نتیجه ۸۲ بر ۷۷ به پیروزی رسید تا با قرار گرفتن در مکان هشتم جدول به مرحله پلی آف صعود کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار