رئیس هیئت کوهنوردی گلستان:

رئیس هیئت کوهنوردی گلستان با بیان اینکه «13 دی» بار دیگر ولایتمداری خود را به جهانیان اثبات خواهیم کرد، گفت: جامعه ورزشی گلستان همگام با مردم ولایتمدار این خطه شمالی، فریاد برائت از فتنه‎گران و اغتشاشگران سرمی‎دهند.

فریاد برائت جامعه ورزشی استان از فتنه‎گران و اغتشاشگران

به گزارش گلستان24؛محمدفلاحی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن محکومیت تحرکات فتنه‎گران و معاندان مکتب اسلام و انقلاب اسلامی اظهار کرد: ریشه فتنه باید خشکانده شود، جامعه ورزشی استان گلستان خصوصا هیئت کوهنوردی استان در محکومیت اقدامات فتنه‎جویانه و هنجارشکن طی روزهای اخیر که باعث به هم خورد نظم عمومی شد برائت می‎کنند و روز چهارشنبه 13 دی از میدان مازندران تا میدان شهرداری به راهپیمایی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه همواره بصیرت و هوشیاری مردم به صورت خودجوش باعث خنثی شدن فتنه شده است، تصریح کرد: تجربه‎ای که ملت ایران در سال‎های 1378 و 1388 همچنین فتنه منافقان تجزیه‎طلب در کشور به دست آورد با آگاهی و بصیرت مردم خاموش شد، مردم انقلابی کشورمان اجازه نمی‎دهند که خون پاک شهیدان پایمال شود.

رئیس هیئت کوهنوردی استان گلستان با اشاره به اینکه اکسیر بصیرت در دفاع از آرمان‎های انقلاب اسلامی سبب شده تا مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی توطئه‎های دشمنان را خنثی کنند، افزود: مردم با عنصر بصیرت غبار فتنه را کنار خواهند زد تا بار دیگر انقلاب اسلامی حرکت شتابان خود را به سمت تعالی پیش بگیرد.

فلاحی بیان کرد: جامعه ورزشی استان خصوصا هیئت کوهنوردی با استفاده از ظرفیت‎های مردمی، اقشار مختلف جامعه، کسبه و بازار آمادگی خود را برای برائت از فتنه‎گران و محکومیت اغتشاشگران و معاندان به مکتب اسلام و انقلاب اسلامی اعلام می‎کنند و با حضور گسترده در راهپیمایی روز چهارشنبه 10 صبح از میدان مازندران به سمت میدان شهرداری؛ ولایتمداری خود را با شعارهای کوبنده و ضداستکباری ثابت و با آرمان‎های انقلاب اسلامی تجدید خواهند کرد.

وی تاکید کرد: فردا روز اتحاد و همبستگی مردم و خط بطلان کشیدن بر فتنه و فتنه‎گران است، مردم ولایتمدار گلستان حمایت خود را بار دیگر روز 13 دی‎ماه از ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‎ای مدظله‎العالی، ادامه راه شهیدان و امام راحل به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس هیئت کوهنوردی استان گلستان با بیان اینکه مردم مطالبات اقتصادی دارند و مسوولان باید به مطالبات به حق آنان پاسخگو باشند، گفت: استکبار جهانی به دنبال روزنه‎هایی برای نفوذ به قلب ملت ایران در راستای از بین بردن ارکان و پایه‎های نظام اسلامی هستند، باید هوشیار باشیم.

فلاحی با تاکید بر اینکه باید با آگاهی و بصیرت راه نفوذ دشمنان ببندیم، ابراز کرد: نباید بگذاریم استکبار جهانی و فتنه‎گران در امور کشورمان دخالت کنند، این ملت انقلابی حل مشکلات خود را از مسوولان مطالبه می‌کند اما به دشمنان و هتاکان به این نظام مقدس اجازه دخالت نمی‌دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار