هشدار فرمانده پلیس راه گلستان؛

فرمانده پلیس راه استان گلستان با اشاره به بارش برف و باران در منطقه گفت: جاده‌های سطح استان گلستان لغزنده است و مردم از سفرهای غیر ضروری به مناطق کوهستانی استان خودداری کنند.

مردم از سفرهای غیر ضروری به مناطق کوهستانی استان خودداری کنند

به گزارش گلستان24؛سرهنگ علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به کاهش محسوس دمای هوای استان اظهار داشت: با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی از چند روز گذشته مبنی بر کاهش 10 تا 14 درجه‌ای دمای هوای گلستان، از شب گذشته شاهد وزش شدید باد و بارش باران در سطح استان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه جاده‌ها باز اما لغزنده است از مردم خواست از سفرهای غیر ضروری به مناطق کوهستانی خودداری کنند و در صورت رفتن تجهیزات زمستانی با خود همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه استان گلستان با بیان اینکه هم‌اکنون در گردنه‌های محور توسکستان گرگان به شاهرود و خوش ییلاق برف می‌بارد و تردد کمی کند انجام می‌شود، افزود: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان، رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت اجبار به سفر با لباس گرم، خوراکی و باک سوخت پر سفر کنند.

عبدی از رانندگان خواست علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ با نحوه استفاده از آن هم آشنا باشند.

وی اظهار کرد: همچنین به علت لغزندگی سطح جاده‌ها از هرگونه عجله و شتاب و ترمز زدن‌های ناگهانی جداً خودداری کرده و فاصله با خودروی جلویی را حفظ کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار