معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با حضور به موقع نیروهای امنیتی و بنا به خواست مردم با بازداشت حدود 150 نفر از عوامل اغتشاشات گرگان، آرامش به این شهر بازگشت.

حساب اغتشاشگران از مردمی که مطالبه اقتصادی دارند کاملا جداست

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی اظهار کرد: در چند روز اخیر دشمنان با پول‌های خود و با استفاده از شبکه‌های اجتماعی برخی‌ها را اجیر و از تعدادی از جوانان سوءاستفاده کردند که منجر به ناآرامی و ایجاد مزاحمت برای مردم و کسبه شد.

دبیر شورای تأمین استان با بیان اینکه اغتشاش‌گران حدود 150 نفر بودند، اظهار داشت: تنها این تعداد بودند که شعارهای ساختارشکنانه می‌دادند، اینها سبب نارضایتی بسیاری از مردم و کسبه خیابان ولیعصر شده بود و من بابت این ناآرامی ها شخصاً از همه مردم و کسبه این منطقه عذرخواهی می‌کنم، ضمن اینکه باید از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، سپاه و بسیج قدردانی کرد، نیروی انتظامی استان در جریان اغتشاشات اخیر خویشتنداری و صبوری کرد و نگذاشت خونی از دماغ کسی ریخته شود.

وی با اشاره به شکایت شهروندان از ناآرامی‌های به وجود آمده افزود: دادستان مرکز استان اعلام کرد که بسیاری از کسبه، پزشکان و شهروندان از آشوبگران شکایت کردند که قطعاً به آن رسیدگی خواهد شد و برخورد قانونی با برهم زنندگان نظم عمومی صورت خواهد گرفت، ضمن اینکه از بین 150 نفر بازداشتی این حوادث آن تعدادی که نقش کمرنگی در ایجاد نا آرامی داشتند با اظهار ندامت و رأفت نظام جمهوری اسلامی آزاد شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان گلستان با بیان اینکه مطالبات اقتصادی بهانه‌ای برای اغتشاش و حضور آشوبگران و برهم زدن نظم عمومی بود، افزود: در این سه چهار روز همه دیدند که این افراد چگونه به اسلام، اماکن متبرکه و حتی پرچم مقدس جمهوری اسلامی هتک حرمت کردند، اینها نشان می‌دهد آبشخور این جریان در خارج از مرزهاست.

طهماسبی افزود: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گروهک‌ها را فعال و جنگ هشت ساله را به کشور تحمیل کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه پس از جنگ، تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران وضع کردند، گفت: استکبار جهانی چشم دیدن پیروزی‌های ایران اسلامی را ندارد، آنها داعش را در عراق و سوریه و برخی کشورهای منطقه برای مقابله با جمهوری اسلامی به وجود آورده است.

طهماسبی تاکید دارد: جمهوری اسلامی ایران همواره در نوک پیکان مبارزه با تروریسم قرار داشته و در این راه موفق هم بوده و این چیزی نیست که دشمن بخواهد با آن به راحتی کنار بیاید.

*حساب اغتشاشگران از مردمی که مطالبه اقتصادی دارند کاملا جداست

وی با بیان اینکه آبشخور فکری اغتشاشگران در خارج از مرزهاست، اظهار داشت: جمهوری اسلامی از بدو پیدایش در سال 57 همواره مورد طمع نظر استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل و برخی از رژیم‌های مرتجع منطقه بوده و هست.

طهماسبی اظهارداشت: در چند روز اخیر دشمنان با پول‌های خود و با استفاده از شبکه‌های اجتماعی برخی‌ را اجیر و از تعدادی جوان سوءاستفاده کردند.

وی تاکید کرد: حساب اغتشاشگران از مردمی که مطالبه اقتصادی دارند کاملا جداست.

طهماسبی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی و در راس آن ولی امر مسلمین جهان حضرت ایت الله خامنه ای، دولت خدمتگزار، مجلس و قوه قضاییه به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند.

وی گفت: دولت به موسسات مالی 11 هزار میلیارد تومان کمک کرد تا مطالبات مردم در این بخش پرداخت شود، درست است که برخی کارخانجات تعطیل شده اما به علت عدم نوسازی ماشین‌آلات و سنتی بودن تولیدات بوده است.

وی با بیان اینکه مسئولان کشاورزی و صنعتی باید به مردم گزارش دهند، گفت: 30 درصد تولیدات در استان هدر می‌رود، برای حل این مشکلات باید همه ارکان نظام دست به دست هم دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار