معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با محکوم کردن تجمعات و اقدامات اخیر عده‌ای فریب خورده در اقدام به تجمعات غیرقانونی و سردادن شعارها و رفتارهای هنجارشکنانه گفت: با این افراد برخورد خواهد شد.

برخورد قاطع با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی در استان

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی اظهار داشت: متأسفانه دشمنان انقلاب با نهایت سوءاستفاده از تجمعات روزهای اخیر، مردم را تحریک و اغتشاشات را خط‌ دهی کردند و آنچه که در بررسی سوابق و گزارشات اطلاعاتی از دستگیرشدگان بدست آمده، نشان‌دهنده ردپای عناصر خارج‌نشین و ضد انقلاب در ایجاد نا آرامی‌ها دارد که با تبلیغات گسترده‌ در فضای مجازی و با استفاده از عناصر نفوذی خود از احساسات پاک و مطالبات مردم به گونه‌ای سوء استفاده که منجر به رقم خوردن این اغتشاشات شد.

وی بیان کرد: متأسفانه در روزهای اخیر در برخی شهرهای کشور و مرکز استان، شاهد وقایع و حوادث تأسف‌باری بودیم که بی‌شک با هدایت و راهبری دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در حال وقوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از آغازین روزهای تشکیل جمهوری اسلامی تا امروز بارها در معرض آزمون‌هایی از این دست قرار گرفته و کشتی انقلاب با رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و هوشیاری و حضور به موقع مردم قدرشناس، همواره از این چالش‌ها به سلامت عبور کرده است.

طهماسبی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با دندان‌های تیز کرده امروز در کمین نشسته‌اند تا از فضای غبارآلود کشور، فرصت‌طلبانه، ماهی مقصود خود را صید کنند و انتقام شکست‌ها و ناکامی‌های ماه‌های اخیر خود را از مردم و انقلاب اسلامی بگیرند، غافل از این‌که به فضل خداوند متعال و با هوشیاری نیروهای امنیتی و آگاهی مردم این خواب شیطانی هرگز تعبیر نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هر نوع تجمعی باید مجوز داشته باشد، تصریح کرد: تاکنون هیچ درخواست مجوزی برای برگزاری تجمع به استانداری گلستان نرسیده و استانداری و فرمانداری‌های ما هم هیچ مجوزی صادر نکرده‌اند بنابراین هرگونه تجمعی در شهرهای استان غیرقانونی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: افرادی که می‌خواهند تجمع داشته باشند باید قبل از آن اقدام به درخواست از طریق استانداری و یا فرمانداریها نمایند تا در خواست تجمع آنها مورد بررسی قرار گیرد.

طهماسبی در پایان گفت: از همه افرادی که از طریق فضای مجازی و فراخوان کانال‌های معاند و وابسته به دشمنان نظام قصد حضور در تجمعات را دارند، تقاضا داریم در این تجمعات غیرقانونی حضور بهم نرسانند و با اخلال در نظم و امنیت عمومی اسباب شادی بیگانگان و دشمنان را فراهم نیاورند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار