با رای موافق اعضای شورای اسلامی شهر به پیشنهاد شهرداری گرگان مبلغ 300میلیون ریال اقلام بهداشتی به شهر زلزله زده سرپل ذهاب در استان کرمانشاه ارسال می شود.

ارسال اقلام بهداشتی به مناطق زلزله زده سر پل ذهاب

به گزارش گلستان24،در نشست علنی شورای شهر گرگان همچنین مقرر شد که در این پیوند صابون مایع، کیسه زباله تهیه و ارسال گردد.
در ابتدای چند تن از اعضای شورا تامین این مبلغ را خارج از توان شهرداری گرگان خواندند و با اشاره به تحقق نیافتن بودجه شهرداری خواستار تعدیل آن به 100میلیون ریال شدند که درنهایت با 5 رای مثبت رقم 300میلیون ریال تصویب شد.
پس از وقوع زمین لرزه مهیب 7.3 ریشتری 21 آبان تاکنون بیش از یک هزار و 600 پس لرزه در استان کرمانشاه به وقوع پیوسته است. 
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت. 
این زلزله به 10 شهرستان و یکهزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است. 
اسکان اهالی و بازسازی 9 روستای شهرستان سرپل ذهاب را گلستانی ها تقبل کرده اند. 
به گزارش ایرنا در ادامه نشست شورای شهر گرگان لایحه های حوزه عمرانی مانند خرید و حمل 20 هزار تن گراویل ،پیاده رو سازی در خیابان ولیعصر(عج) ،جابجایی پل عابر پیاده در کمربندی و تهیه مخزن های گلوانیزه به بحث وبررسی گذاشته شد.
همچنین در این جلسه یکی از اعضای شورای شهر خواستار آن شد که زمینه اعزام همه اعضا به دوره های و فرصت های آموزشی فراهم شود.
یکی از اعضا نیز از وزارت کشور خواستار تسریع در حکم داد بود شهردار منتخب شورای شهر گرگان شد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار