معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: البته نیروهای امنیتی و انتظامی به صورت شبانه‌روزی مشغول رصد فعالیت‌های ضد انقلاب و شبکه‌های معاندین هستند و در صورت تکرار هرگونه تجمع غیرقانونی و هر اقدام ساختارشکنانه‌ای، برخورد قاطعی با مسببین و عوامل آن صورت خواهد گرفت.

برخورد قاطع نیروهای امنیتی و انتظامی با اقدامات ساختارشکنانه و تجمعات غیرقانونی

به گزارش گلستان24،به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی در دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان در سال 96 اظهار کرد: اداره کل کتابخانه‌های استان پیگیر دریافت سهم نیم درصدی خود از محل بودجه فرهنگی شهرداری‌ها باشد و شهرداری‌های استان نیز این مبلغ را بپردازند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه فضای مجازی بخش عمده‌ای از سرانه مطالعه را به خود اختصاص داده اما قابل مقایسه با کتاب نیست و ماندگاری آن را ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: ایجاد جاذبه‌های کاذب در فضای مجازی یکی از اهداف دشمن برای دور کردن مردم و جوانان از فرهنگ کتابخوانی است زیرا مطالعه یکی از شاخص های اصلی توسعه در جهان است و فاصله گرفتن مردم با فرهنگ کتابخوانی و پایین آمدن سرانه مطالعه باعث عقب افتادگی ها در تمامی حوزه ها خواهد شد.

وی با تأکید بر توسعه فضای کتابخانه ای استان تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم بویژه در روستاها و با استفاده از ظرفیت مساجد، کتابخانه ای ولو کوچک و با تعداد کمی کتاب داشته باشیم و به مرور زمان آنرا توسعه دهیم.

طهماسبی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: در ابتدای تجمع مشهد شعارهایی مبنی بر گرانی و اعتراض به وضعیت معیشتی مردم شنیده شد اما پس از گذشت دقایقی شعارها تغییر کرد که باعث ساختارشکنی و بروز برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در نقاط مختلف کشور شد.

وی افزود: کاملا مشخص و واضح است که آبشخور تمام اخلالگری‌ها در نظم و امنیت عمومی در آنسوی مرزهاست و در اتاق‌های فکر دشمنان نظام طراحی و توسط عوامل آنها در ایران به اجرا در آمد که اقدامات ساختارشکنانه این افراد منجر به توهین به مقدسات، آتش زدن پرچم کشور و بقاع متبرکه، آتش زدن حسینیه‌ها و مساجد، تخریب اموال عمومی و به شهادت رساندن مأموران امنیتی و قتل شهروندان بی‌گناه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان یادآور شد: خوشبختانه با حضور به موقع مردم در میدان و خلق حماسه‌ای دیگر در محکومیت فتنه دشمنان و حضور مقتدرانه مردم و نیروهای امنیتی و انتظامی آتش این بی‌نظمی‌ها خاموش شد و آرامش به کشور بازگشت.

طهماسبی خاطرنشان کرد: البته نیروهای امنیتی و انتظامی به صورت شبانه‌روزی مشغول رصد فعالیت‌های ضد انقلاب و شبکه‌های معاندین هستند و در صورت تکرار هرگونه تجمع غیرقانونی و هر اقدام ساختارشکنانه‌ای، برخورد قاطعی با مسببین و عوامل آن صورت خواهد گرفت.

در این جلسه همچنین موضوع واگذاری زمین به منظور ساخت کتابخانه مرکزی استان مورد بررسی و بحث قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار