معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، فتنه ۸۸ را یک فتنه سیاسی خواند و گفت: امروز با فتنه اقتصادی مواجه هستیم و اگر دوست‌دار نظام هستیم باید به موضوعات اقتصادی اهمیت دهیم.

امروز کشور با فتنه اقتصادی مواجه است

به گزارش گلستان24؛علی‌اصغر طهماسبی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای عالی بسیج رسانه استان گلستان، با بیان اینکه در کارگروه‌های استانی می‌توان مسائل زیست‌بوم استان را تخصصی کرد، اظهار کرد: در جشنواره رسانه‌ای ابوذر نگاه زیست‌بوم با محوریت کمیته‌های تخصصی دنبال شود.

وی تصریح کرد: خروجی جشنواره رسانه‌ای ابوذر به شکل کتاب به حفظ و ماندگاری آثار و اهداف این جشنواره کمک می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان افزود: پنج جلسه از 6 جلسه آسیب‌های اجتماعی کشور توسط مقام معظم رهبری مدیریت شده و باید گفت معضلات اجتماعی تنها توسط یک ارگان قابل حل نیست.

طهماسبی، فتنه ۸۸ را یک فتنه سیاسی خواند و گفت:  امروز با فتنه اقتصادی مواجه هستیم و اگر دوست‌دار نظام هستیم باید به موضوعات اقتصادی اهمیت دهیم.

وی گفت: انقلاب، امام (ره)، رهبری و اعتقادات همان اعتقادات سال ۱۳۵۸ است و نباید با گذر زمان رنگ عوض کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: باید با نگاه رهبری به مسائل کشور نگاه کنیم و توقع داریم بسیج رسانه به این موضوعات کمک کند.

طهماسبی تأکید کرد: همه ما در کشور باید برای دموکراسی و اعتلای اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف آن کمک کند، گفت: در حوزه فرهنگی از بسیج رسانه حمایت می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تاکید کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی برای این نظام خون دل خوردند و به پای این نظام شهدای زیادی را تقدیم کردیم.

طهماسبی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «اگر رهبر نبودم مدیریت فضای مجازی را بر عهده می‌گرفتم»، خاطرنشان کرد: در این مسیر بسیج رسانه نقش مهمی دارد و نیاز است که اصحاب رسانه به معضلات و آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارند، یادآور شد: هر آسیبی که از جلوی پای نظام برداریم به عنوان حسنه باقی می‌ماند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار