مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان خبر داد:

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان از پیشرفت ۵۰ درصدی مرکز آموزشی رفاهی در اردوگاه نشاط آموزش و پرورش واقع در توسکستان خبر داد.

پیشرفت 50 درصدی مرکز آموزشی رفاهی در اردوگاه نشاط آموزش و پرورش در توسکستان

به گزارش گلستان24،نصرالله کشیری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به منظور خدمات رسانی به فرهنگیان و دانش آموزان در اردوگاه نشاط آموزش و پرورش گرگان واقع در توسکستان مرکز آموزشی رفاهی در این محل در حال ساخت است.

 

وی افزود: این مرکز با پیش بینی اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون تومان در فضایی حدود یک هزار و 300 متر مربع در 2.5 طبقه با مساحت بیش از 3 هزار متر مربع در حال ساخت است.

 

کشیری تصریح کرد: در سال 95 اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان از محل درآمدهای آموزش و پرورش گرگان برای این پروژه هزینه شد.

 

وی ادامه داد: این مرکز شامل؛ یک طبقه سالن اجتماعات و آمفی تئاتر، لابی های مناسب برای مهمان ها، دو لابی شیشه ای و یک سوئیت مدیریتی مناسب در طبقه بالا، سالن غذاخوری 400 نفره برای بانوان در نیم طبقه وسط و سالن غذاخوری 800 نفره و آشپزخانه در طبقه همکف است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان با بیان اینکه این محل به بام سبز هم معروف است، اظهارداشت: مدل این مجتمع قرینه کوه مقابل این مرکز است که توسط اداره کل نوسازی مدارس استان طراحی شده است و در نمای مرکز از تجهیزات و رنگ های مناسب با فضای جنگلی استفاده می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تا کنون این مرکز 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به مرحله سفت کاری رسیده است. بخشی از تجهیزات سیستم گرمایشی و سرمایشی خریداری شده و فاز نخست آن در نیمه اول سال 97 افتتاح می شود.

 

کشیری افزود: با راه اندازی این مرکز به عنوان مجموعه ای کم نظیر در سطح استان همه مراسمات فرهنگیان و برنامه های مختلف در آن برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار