رئیس پلیس راه گرگان و علی‌آبادکتول:

رئیس پلیس راه گرگان و علی‌آبادکتول با بیان اینکه رانندگان در هنگام رانندگی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، گفت: جاده همیشه تسلیم راننده قانونمند است.

رانندگان قبل از سفر از وضعیت جاده و مسیر راه‌ها اطلاع کافی داشته باشند

به گزارش گلستان24،محمود شهرکی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: مردم همواره باید به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند و جاده تسلیم راننده قانونمند است.

وی با بیان اینکه رانندگان تجهیزات لازم برای سفر را به همراه داشته باشند، تصریح کرد: رانندگان قبل از سفر در این ایام حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و سوخت کافی را به همراه داشته باشند و همچنین از وضعیت جاده و مسیر راه‌ها اطلاع کافی داشته باشند.

رئیس پلیس راه گرگان و علی‌آبادکتول با بیان اینکه رانندگان قبل از سفر از سالم بودن فنی خودرو اطمینان حاصل کنند، ابراز کرد: رانندگان قبل از حرکت با خودرو از سالم بودن فنی خودروی خودشان مطمئن شوند لاستیک خودرو حتما استاندارد باشد، بخاری خودرو سالم باشد و از درست بودن برف پاک‌کن خودرو اطمینان حاصل کنند و در کنار آن به توصیه همکاران ما که به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند گوش کنند تا سفر امنی را تجربه کنند.

شهرکی خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی و برف که در سطح استان گلستان رخ داده است رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و سعه صدر در رانندگی بسیار حائز اهمیت است زیرا عجله و شتاب در رانندگی منجر به بروز حوادث خواهد شد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار