در دیدار قوانلو با سردارجاویدان عنوان شد؛

در راستای امضاء تفاهم نامه همکاری بین نهاد کتابخانه های استان با فرمانده انتظامی استان گلستان نشست کتابخوان در حوزه امنیت اجتماعی برگزار خواهد شد و با همکاری دو دستگاه ایستگاه مطالعه در پنج کلانتری استان ایجاد می شود .

امضای تفاهم نامه همکاری بین نهاد کتابخانه های استان با فرمانده انتظامی استان گلستان

به گزارش گلستان24،سردارعلی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان از زحمات ، فعالیت گسترده و عملیاتی کتابخانه های عمومی استان تقدیرکرد و اظهارداشت: کار فرهنگی و بالاخص گسترش فرهنگ مطالعه کاری تخصصی و زمان بر است که به راحتی امکان پذیر نمی باشد و مجموعه اقدامات در این حوزه در دراز مدت نمایان می گردد.

وی افزود: کتابخانه ها در هویت بخشی شناختی، نقش موثری دارند و می تواند جامعه را به شناخت و بصیرت برسانند.

 

در ادامه قوانلو مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان ضمن تشکر از نگاه و وسعت نظر سردار جاویدان و بهرامی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان از تلاش های حوزه انتظامی و نقش موثر ان در ایجاد نظم و امنیت استان تقدیر و تشکر نمود .

مدیرکل کتابخانه ها عنوان کرد: در راستای تفاهم نامه صورت گرفته به زودی شاهد نشست کتابخوان در حوزه امنیت اجتماعی با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان خواهیم بود و با همکاری دو دستگاه در 5 محل مشخص شده در کلانتری های استان گلستان ایستگاه مطالعه ایجاد می شود.

در این دیدار دیلم معاون اداره کل ، شمالی رییس اداری و مالی ، بهرامی کارشناس مشارکت ها و انجمن ها ، شفاف رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گرگان و اسماعیلی کارشناس فرهنگی استان مدیرکل کتابخانه ها همراهی کردند.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار