مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان:

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان با بیان اینکه استان پرخطری از لحاظ بلایای طبیعی داریم، گفت: در گلستان انواع بلایای طبیعی از قبیل سیل، زلزله و آتش سوزی داریم و حرف اول در پیشگیری و مقابله با این موارد آموزش است.

کاهش آسیب ها با بالابردن اطلاعات در مقابل حوادث

به گزارش گلستان24،به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، علی نظری در دوره آموزشی و مانور پناه‌گیری و خروج اضطراری در زمان زلزله به همت مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان و سازمان امداد و نجات هلال احمر گلستان در شرکت آب منطقه‌ای استان اظهار کرد: اگر اطلاعات مان را در مقابل حوادث بیشتر کنیم به یقین صدمات ما بسیار کنترل می شود و آسیب ها کاهش می یابد.
وی با اشاره به زلزله های اخیر کشور تصریح کرد:در این زلزله‌ها سازه‌هایی که با رعایت ضوابط فنی ساخته شده بود کمتر آسیب دیدند و رعایت ضوابط و الزامات از جمله مواردی است که باید دقت شود و مهندسان ما تکلیف به رعایت آن دارند.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان خاطرنشان کرد: برخی مشکلات به بی‌اخلاقی‌ها بر می‌گردد و اگر همه تکالیف خود را در انجام وظایف به صورت صحیح انجام دهند کمتر دچار چالش هستیم.
گفتنی است در این مانور یک روزه امدادگران هلال احمر استان موارد آموزشی مورد نیاز را به همکاران شرکت آموزش دادند و پس از آن مانور زلزله با حضور همه کارمندان در شرکت برگزار شد و نکات لازم در حین مانور آموزش داده شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار