کارشناس هواشناسی گلستان:

کارشناس هواشناسی استان گلستان از ورود سامانه سرد به استان خبر داد و گفت: سامانه ناپایدار در گلستان فعال شده است.

کاهش دمای هوای استان گلستان

به گزارش گلستان24،محمد بلبلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: سامانه ناپایدار در گلستان فعال شد که پیش‌بینی می‌شود برای امروز آسمان گرگان نیمه‌ابری تا قسمتی ابری همراه با رگبار و رعد و برق باشد.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهرستان گرگان نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: هم اکنون در شهرستان گرگان آسمان نیمه ابری و ابری است و رطوبت نسبی 80 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی استان گلستان با اشاره به اینکه دمای هوای شهرستان گرگان نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرده است، ابراز کرد: جهت وزش باد در شهرستان گرگان، غربی و سرعت باد پنج متر بر ثانیه است و دمای هوا هفت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است که در مقایسه با روز گذشته همین ساعت هفت درجه سانتیگراد افزایش دما را نشان می‌دهد.

بلبلی شهرستان گنبدکاووس را گرمترین شهرستان در استان معرفی کرد و گفت: روز گذشته گرمترین شهرهای گلستان کلاله و گنبدکاووس با دمای 16 درجه سانتیگراد گزارش شدند.

وی با بیان اینکه شهرستان گرگان سردترین منطقه گلستان بود، خاطرنشان کرد: شهرستان گرگان با حداقل دمای دو درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین شهرستان در سطح استان گلستان معرفی شده است.

کارشناس هواشناسی استان گلستان از ورود سامانه ناپایدار در گلستان خبر داد و اذعان کرد: سامانه ناپایداری وارد استان گلستان شده است و امروز در استان فعال است و پیش‌بینی می‌کنیم که برای امروز آسمان مرکز استان نیمه‌ابری تا قسمتی ابری داشته باشیم و گاهی وزش باد شدید در سطح زمین همراه با رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

بلبلی از بارش برف در مناطق کوهستانی خبر داد و خاطرنشان کرد: در مناطق کوهستانی بارش برف را خواهیم داشت و البته در برخی نقاط استان هوای مه‌آلود را خواهیم داشت.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار