استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: گلستان در بخش مواد مخدر و شرارت‌ها جایگاه اول تا سوم کشور است و باید برای این موضوع فکری کرد.

برای پیشرفت استان نیاز است یک جهاد در عملکرد شکل گیرد

به گزارش گلستان24،مناف هاشمى عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: همه ابزارهاى استان گلستان در اختیار آموزش و پرورش است زیرا اگر مدارس و فرزندان خوب داشته باشیم آینده کشور خوبی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در واگذارى پروژه‌ها به بخش خصوصى، برخى از دستگاه‌های استان خوب عمل کرده و برخى خوب عمل نکردند و دلیل مهم آن این است که وزارتخانه‌ها مدیران خود را خوب راهنمایی و هدایت نکرده‌اند.

استاندار گلستان در بخش دیگری با اشاره به اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌ دستگاه‌ها برای فرهنگ‌سازی بین دانش‌آموزان در موضوعات مختلف، تصریح کرد: نیروى انتظامی آمادگی کامل را براى موضوعات انتظامی و امنیتى براى مدارس دارد و مى‌تواند براى آگاهسازى فرزندان ما در خصوص چگونگى بیان اعتراض‌ها و خواسته‌های به حق خود اقدام کند و همه می‌دانیم که بین معترضان و اغتشاشگران تقاوت مشخصی وجود دارد.

هاشمی در بخش دیگری گفت: استفاده از خیران، هنر یک استان است و باید از همه کسانی که در حوزه های مختلف اقدام خیر انجام می دهند تقدیر شود.

وى همچنین با اشاره به اهمیت توجه به ورزش بخصوص در جامعه جوان و نوجوان گفت: اگر جامعه‌اى مى خواهد سالم باشد و آسیب اجتماعى کمترى داشته باشد باید ورزش را بیشتر بین مردم توسعه دهد.

وی افزود: اگر ما در استان گلستان خوبى هایى همانند وحدت اقوام داریم اما بدی‌هایی همانند قرارگیری در رتبه‌های اول تا سوم در جرایمی همانند مواد مخدر و شرارت‌ها داریم که باید برای آن فکری کرد.

استاندار گلستان با تقدیر از مدیرکل نوسازی مدارس استان در حوزه جذب اعتبارات از بنیاد برکت برای نوسازی مدارس، تاکید کرد: متاسفانه برخی از مدیران استان در فصل بودجه نویسى خوب عمل نکردند وچاره‌ای برای ما باقی نمی‌ماند تا این امر را در ارزیابی مدیران در نظر گرفته و تدبیر اساسی را انجام دهیم.

وی در پایان ابراز کرد: استان گلستان یک استان محروم و کم برخوردار است و برای پیشرفت استان نیاز است یک جهاد در عملکرد شکل گیرد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار