در بهمن ماه برگزار می شود؛

معاون فرهنگ و ارشاد گلستان از برگزاری جشنواره مد و لباس در بهمن‌ماه امسال در استان گلستان خبر داد و گفت: این جشنواره با 25 میلیون تومان اعتبار؛ از 15 بهمن ماه در تالار فخر الدین اسعد گرگانی افتتاح می شود.

برگزاری جشنواره مد و لباس در تالار فخرالدین اسعد گرگانی

به گزارش گلستان24،به نقل از کاسب امین، "رمضان یازرلو" معاون فرهنگ و ارشاد گلستان در خصوص برگزاری جشنواره مد و لباس در شهر گرگان با بیان اینکه 25 میلیون تومان برای این جشنواره در نظر گرفته شده است، گفت: امروز 45 میلیون تومان برای این جشنواره در استان گلستان از فصل 5 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تامین شد.

وی با بیان این مطلب که، جشنواره مد و لباس در استان گلستان در بهمن ماه برگزار می‎شود، اظهار کرد: افتتاحیه نمایشگاه مد و لباس 15 بهمن ماه و اختتامیه این جشنواره در 18 بهمن ماه ساعت 11 در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار می‎شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: کارگروه مد و لباس ایرانی اسلامی در دولت قبل تشکیل شد و به علت آنکه خروجی نداشت تعطیل گردید و امسال برای کارگروه مد و لباس ایرانی به دنبال خروجی هستیم و مسئولان موظف هستند که پاسخگو باشند و خروجی‎های آن از سوی وزارتخانه تعریف شده است.

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: جشنواره مد و لباس در 7 بخش مانند مانتو اجتماع، پوشش دوخت سر، پوشش سر یا چادر برگزار می‎شود و مبلغ 10 میلیون تومان برای برگزیدگان این جشنواره در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ به نفرات برتر این جشنواره، مبلغ 500 تا 700 هزار تومان جایزه نقدی پرداخت می‎شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار