دکتر فاضل هم مساعدت کند ؛

بعد از یک هفته پیگیری با همت خیرخواهانه جمعی از فعالان رسانه ای استان گلستان آیلار کوچولو صاحب دفترچه بیمه شد تا از این به بعد دغدغه نداشته باشد .

با همت خیرخواهانه  جمعی از فعالان رسانه ای استان گلستان آیلار صاحب دفترچه بیمه شد

به گزارش گلستان24،هفته گذشته بود که فردی به این پایگاه خبری مراجعه کرد و اعلام داشت که برای ترخیص فرزند خود از بیمارستان طالقانی نیازمند کمک است ، از طرفی این خانواده سه نفره هیچگونه دفترچه بیمه هم نداشت و هزینه بیمارستان به یک میلیون و 460 هزار تومان رسیده بود .

پیگیری حضوری خبرنگار ما در بیمارستان طالقانی باعث شد تا جهت جلوگیری از افزایش هزینه این خانواده بی بضاعت که شبی 400 هزار تومان بود با وثیقه چک ، آیلار مرخص شد تا ظرف روزهای آینده بتوان برای تامین بخشی از هزینه ها و تهیه دفترچه بیمه سلامت ایرانیان اقدام شود ، البته جا دارد از همراهی دکتر سلطانی جانشین مدیر بیمارستان طالقانی و آقای حق شناس مدیر حسابداری نیز تقدیر شود .

ظرف روزهای گذشته دوستان و همکاران رسانه ای استان گلستان با اقدام خیرخواهانه مبلغی تهیه کردند و بیمه ایرانیان این خانواده درست شد و امروز پنجشنبه ساعت 12 آیلار کوچولو توانست دفترچه بیمه خود را دریافت کند تا از این به بعد مشکلی برای تامین هزینه مداوای خود نداشته باشد .

هزینه دفترچه بیمه ایرانیان برای هر نفر 240 هزار تومان می شود که برای سه نفر 720 هزار تومان در می آید که جا دارد از فعالین رسانه ای استان جهت تامین این هزینه تقدیر و تشکر شود .

نکته ای که در حین پیگیری این موضوع به آن برخوردیم این بود که تا چند ماه قبل بیمه سلامت برای مردم کم برخوردار و محروم بصورت رایگان در دستور کار بود که بر اساس بخش نامه جدید فعلا این نوع بیمه به کسی داده نمی شود .

این نوع بیمه هیچ هزینه ای نداشت و به دلیل امتیازات خوب ، متاسفانه برخی از افرادی که متمکن بودند و در نقاط بالای شهر گرگان زندگی می کردند ( به اذعان کارشناس) از این دفترچه سوء استفاده کردند و باعث شدند تا امروز برخی خانواده های گرفتار مثل آیلار باید برای بیمه ایرانیان نفری 240 هزار تومان واریز کنند .

در پایان از ریاست دانشگاه علوم پزشکی گرگان جناب آقای دکتر فاضل هم درخواست داریم تا مساعدت نمایند بابت ترخیص آیلار کوچولو از بیمارستان طالقانی و تسویه نهایی مساعدت های لازم را مبذول فرمایند .

قطعا افرادی که کمک کردند راضی به نام بردن آنها نمی باشند ولی جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر شود ، ضمن اینکه خانواده آیلار نیز از آنها تشکر کردند .

آیلار1

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار