ائمه‌جمعه شهرستان‌های استان گلستان:

ائمه‌جمعه شهرستان‌های استان گلستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ضربه وارد کردن به انقلاب اسلامی و ایران گفتند: وحدت و همدلی مسلمانان قدرتی عظیم برای جلوگیری از نفوذ دشمنان است.

وحدت و همدلی مسلمانان قدرتی عظیم برای جلوگیری از نفوذ دشمنان است

به گزارش گلستان24،حجت‌الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: منافقین, پول عربستان و نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی, مثلثی هستند که دشمنان با این ترفند, ایران را از بین ببرند و به مرکز و داخل کشور نفوذ کنند.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس افزود: دشمنان طراحی‌های مختلفی انجام دادند تا بتوانند ایران را مانند شوروی سابق به چند بخش تقسیم کنند و بر آن تسلط یابند.

‌ترابی تصریح کرد: یکی از نقشه‌های دشمن این است که نخست در مناطق مرزی کشور, منازعات قومی ایجاد کند و این منازعات را تبدیل به منازعات امنیتی کرده تا مانند سوریه بتواند بر مرزها کشور دسترسی یابد که هفته گذشته, امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس, آخوند جاور در خطبه‌های نمازجمعه اعلام کرد, یک نفر از مردم اهل سنت ترکمن در اغتشاشات اخیر شرکت نکرد و این سبب افتخار ما است.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: یکی از فعالیت‌های دشمن در مناطق مرزی در منطقه ما بود و بیشتر از همه جا مردم را برای تجمع‌ها دعوت می‌کردند که خوشبختانه ضمن اینکه مردم گنبدکاووس هیچ پاسخی به این تجمع‌ها و اغتشاشات ندادند, با راهپیمایی مردمی خود علیه معاندین, پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشگران و فتنه‌گران دادند.

‌ترابی یادآور شد: مردم ما در طول 40 سال از انقلاب اسلامی کشور را اداره کردند و همیشه و در همه صحنه‌ها حضور به موقع داشتند و وظیفه ما مسئولان این است که هر جا اختلاف طبقاتی, محرومیت و ایرادی است در جهت رفع آن تلاش کنند, زیرا اگر مردم متوجه شوند که ما می‌توانیم کاری انجام دهیم ,اما سهل‌انگاری و کاستی می‌کنیم, مطالبات بحق آنان, تبدیل به اعتراض خواهد شد, اما اگر بدانند توانا هستیم اما توانایی انجام آن را در شرایط کنونی نداریم, قطعا مردم ما را همراهی و صبر خواهند کرد.

امام جمعه فاضل آباد: مسئولان به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال مردم باشند

امام جمعه شهر فاضل آباد گفت: مسئولان به دنبال رفع مشکلات اقتصادی واشتغال مردم باشند و شعار چاره کار نیست.

حجت‌الاسلام قاسمی در خطبه های نمازجمعه شهر فاضل‌آباد با اشاره به برخی اقدامات و توطئه های امریکا اظهار داشت: آمریکا به دنبال نقض برجام است و بهانه‌جویی می‌کند، که به هر طریق ممکن ایران را در چرخه تحریم‌ها قرار دهد.

وی همچنین افزود: مسئولان به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال مردم باشند، شعار چاره کار نیست، مردم باحضور خود در همه عرصه‌های دوران انقلاب اسلامی ثابت کردند که پیرو ولایت هستند و نباید کم‌کاری برخی مدیران را به حساب نظام نوشت.

امام جمعه شهر فاضل‌آباد تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان نیازمند اشتغال هستند، چرا زمینه این امر پیش‌بینی نشده که حال فرصت‌طلبان بخواهند از مسیر بحق مطالبه مردم سوء استفاده کنند و هرج ومرج راه بیندازند.

‌قاسمی افزود: آمار و ارقام درد مردم را دوا نمی‌کند، اقدام و عمل چاره کار است و حق مردم ایران فقر نیست.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار