مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان:

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: افرادی که به هر دلیلی برگه سهام خود را گم کردند نگران نباشند زیرا سهام آنها در سامانه درج شده است و سهام آنها محفوظ است.

افرادی که برگه سهام عدالت خود را گم کردند نگران نباشند

به گزارش گلستان24،داوود طبرسا صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: افرادی که برگه سهام عدالت خود را گم کردند به هیچ عنوان نگران نباشند زیرا سهام‌شان در سامانه سهام عدالت محفوظ است.

وی با بیان اینکه سهام عدالت در دولت هشتم مطرح شد، تصریح کرد: برای نخستین بار موضوع طرح سهام عدالت از دولت هشتم مطرح شد و آیین‌نامه این طرح در پایان دوره هشتم به تصویب هیئت وزیران رسید و بعد از آن اخذ موافقت مقام معظم رهبری را داشتیم و اجرای طرح سهام عدالت از سال 1385 آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان درخصوص واریزی سود سهام عدالت ابراز کرد: افراد ابتدا باید در سامانه سهام عدالت ثبت‌نام انجام می‌دادند و سپس با مراجعه به سامانه سهام عدالت از میزان سهمی که هر فرد در آن سایت درج شده است، مطلع شوند.

طبرسا خاطرنشان کرد: سهامداران عدالت تا پایان مهرماه جاری فرصت داشتند تا موجودی خودشان را تا سقف یک میلیون تومان افزایش دهند.

وی هدف از اجرای طرح سهام عدالت را توزیع عادلانه ثروت ملی بین اقشار کم‌درآمد جامعه برشمرد و اذعان کرد: هدف از اجرای طرح سهام عدالت، توزیع متعادل ثروت ملی در سطح کشور، افزایش ثروت و درآمد دائمی برای خانوارهای کم‌درآمد جامعه با حفظ تکریم و شخصیت آنها و همچنین تسریع در روند خصوصی‌سازی است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان با اشاره به اینکه سهامداران عدالت باید شماره شبای خودشان را به بانک اعلام می‌کردند، یادآور شد: سامانه‌ای در راستای طرح سهام عدالت توسط معاون اول رئیس‌‌جمهور در زمستان سال 1395 رونمایی شد که در آن سامانه از سهام‌داران عدالت خواسته شد که شماره شبایخودشان را به هر بانکی که حساب دارند اعلام کنند و سود سهام عدالت به شماره حسابی که سهامداران به بانک اعلام کردند واریز خواهد شد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار