استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: اگر مدیرانی در استان نمی توانند کاری را در جهت توسعه استان انجام دهند، کرسی مدیریت خود را واگذار کنند.

فرودگاه کلاله مختص شرق استان گلستان است

به گزارش گلستان24؛به نقل از کاسب امین، "سید مناف هاشمی" استاندار گلستان در آیین بهره برداری از خط پروازی ایران ایر در مسیر تهران به کلاله و بالعکس در فرودگاه این شهر گفت: این یک واقعیت است که اقتدار، وحدت و شجاعت مردم ایران، زبانزد خاص و عام در جهان باشد.

وی با بیان این مطلب که ما در مسیر توسعه قرار داریم و سخت ترین دشمن امریکا، اسرائیل و عربستان در جهان هستیم، اظهار کرد: اختشاشات در کشور مسئله بزرگی نیست، چون هیچ گونه خللی در مسیر توسعه این کشور وارد نمی کند.

"هاشمی" تاکید کرد: ما باید قدردان تمام تلاش های مسئولان و مردم باشیم.


استاندار گلستان با بیان این مطلب که در بودجه استان گلستان، توسعه هدف اصلی بوده است، افزود: روزهای اخیر، روزهای بودجه است که نقش به سزایی در توسعه هر استان دارد.

وی به نقش فرودگاه کلاله در شرق گلستان اشاره کرد و گفت: فرودگاه کلاله مختص شهر کلاله نیست، بلکه باید محور توسعه استان گلستان و خراسان شمالی باشد.

"هاشمی" افزود: چرا باید جلسات استان در شرق گلستان برگزار نشود؟ چرا مدیران نباید در توسعه شرق استان و فرودگاه کلاله قدم بردارند.

وی اظهار کرد: فرودگاه کلاله می تواند پلی برای گردشگری و توسعه شرق استان باشد.

استاندار گلستان اظهار کرد: مسئولین کشوری برای ایجاد بندرخشک در گلستان، قدم های بهتری بردارند. تا کنون 5 بخش خصوصی در این منطقه حضور پیدا کرده اند و دولت با وجود منابع محدود قدم های مثبتی را برداشته است.

نماینده عالی دولت در استان گلستان خطاب به مسئولین فرودگاهی کشور تصریح کرد: شرق گلستان به اندازه استان ایلام جمعیت دارد چرا نباید، پروازهای این فرودگاه استمرار داشته باشد و ما از مسئولین کشوری و فرودگاهی می خواهیم که این پروازها استمرار داشته باشد.

"هاشمی" گفت: انتظار استان گلستان نسبت به مدیران کشوری افزایش یافته است و قول هایی که رئیس جمهور به مردم استان داده است باید عملیاتی شود از جمله پروژه آزادراه بندرگز به آشخانه که نباید منتظر بودجه بود.

استاندار گلستان گفت: من در لایحه بودجه کشور برای توسعه استان گلستان چیزی ندیدم و نگران توسعه استان هستم و اگر خواهان توسعه استان نباشیم بهتر است همان هزینه های جاری توسعه استان را پرداخت نماییم تا برخی از کارهای توسعه استان برداشته شود.

وی در ادامه سخنان خود به آرزوی بزرگ مردم استان در جهت توسعه این نقطه از کشور اشاره کرد و گفت: بزرگترین آرزوی استان گلستان، افتتاح پروژه منطقه آزاد تجاری است و اگر بنا باشد روند اعلام منطقه آزاد تجاری در گلستان این گونه باشد؛ شاهد تصویب این قول رئیس جمهور در سال های آتی نخواهیم بود.

"هاشمی" افزود: سخنان من براساس نگاه کارشناسی است نه نگاه سیاسی، اگر مدیرانی در استان نمی توانند کاری را در جهت توسعه استان انجام دهند، کرسی مدیریت خود را واگذار کنند.

استاندار گلستان در پایان سخنان خود با گلایه از مدیران حاضر در جلسه، خاطرنشان کرد: حضور این همه مدیر در آیین افتتاحیه فرودگاه کلاله جای بسی تعجب است و اگر خواهان گردش چرخ توسعه استان باشیم باید این حضورها را در عرصه عمل مشاهده کنیم نه به عنوان یه میهمان در جلسه ای حضور پیدا کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار