معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: تمامی راه‌های استان باز است و تردد روان برقرار است.

تمامی راه‌های استان باز است و تردد روان برقرار است

به گزارش گلستان24؛عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به بارش باران در مناطق شرقی استان، جاده‌ها در این مناطق لغزنده است.

وی افزود: با توجه به این شرایط لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه از این محورها تردد داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از محورهای کوهستانی استان پدیده مه صبحگاهی را داریم، تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته در ارتفاعات درازنو، افراتخته و چهار باغ شاهد بارش برف بودیم.

مصدقی ادامه داد: متوسط ضخامت برف در مسیر گرگان به شاهرود (توسکستان) حدود 7 سانتی متر بوده که عملیات برف روبی به طول 40 کیلومتر در این مسیر انجام شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان بیان کرد: کسانی که قصد تردد از جاده‌های کوهستانی و صعب و العبور استان را دارند، باید تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و از سلامت سیستم فنی خودرو از جمله سیستم گرمایشی و برف پاک کن اطمینان حاصل نمایند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم رانندگان با رعایت نکات لازم و توجه به توصیه‌های ماموران راهداری، سفری ایمن را در جاده‌های استان داشته باشند.

مصدقی یادآور شد: رانندگان می توانند با استفاده از تلفن گویای 141 مرکز مدیریت راه‌های گلستان به صورت شبانه روزی از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار