معاون استان های رسانه ملی مطرح کرد:

معاون استان‌های رسانه ملی گفت: صداوسیما به تنهایی و در رقابتی نابرابر با ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان رقابت می‌کند.

۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای رقیب نابرابر صدا و سیما
به گزارش گلستان 24،دکتر علی دارابی امروز در مراسم بهره برداری از طرح‌های عمرانی و تکمیل پوشش فرستنده‌های دیجیتال صداوسیمای مرکز گلستان در گرگان گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب "ما هستیم و یک صداوسیما " و از این رو باید همه برای اعتلای بیش از پبش صداوسیما تلاش کنیم.
 
وی افزود:صداوسیما به تنهایی و در رقابتی نابرابر با ۲۵۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان رقابت می‌کند.

دارابی همچنین با بیان اینکه پس از انقلاب رسانه ملی دستاورد‌های بسیاری داشته ادامه داد: هم اکنون ۱۵۰ شبکه داریم که به ۴۰ زبان فراملی در خارج از مرز‌ها برنامه پخش می‌کنند، اما هنوز باوضعیت مطلوب فاصله داریم.

معاون امور استان‌های صداوسیما  ادامه داد: شبکه‌های اجتماعی قدرت وسیعی دارند و خود به ابر رسانه تبدیل شده اند از این رو رسالت فعلی صداوسیما حضور موثر و فعال در شبکه‌های اجتماعی است.

وی تاکید کرد: تحول گسترده‌ای در عرصه اطلاع سانی رخ داده و به همین خاطر مجموعه دولت و همه ما باید تلاش کنیم رسانه قدرتمندتر شود.

قدردان شهدا باشیم


آخوند میرزاعلی امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا هم در سخنانی در این مراسم گفت: باید قدردان شهدا و رهبر انقلاب باشیم که کشتی انقلاب را ۴۰ سال است با همه تلاطم و امواج سنگین هدایت می‌کنند.

وی با قدردانی از پخش برنامه‌های متعدد به زبان ترکمنی در رادیو و نیز برون مرزی از معاون امور استان‌های صداوسیما خواست در برنامه‌های سیما نیز نگاه بیشتری به این بخش داشته باشند.

کوسه غراوی نماینده مردم شهرستان‌های شرق گلستان هم با قدردانی از زحمات مجموعه عوامل دست اندکار برای تکمیل پوشش پخش  دیجیتال برنامه ها گفت: باید زبان و فرهنگ تکریم بین همه ما رواج بیشتری یابد چرا که زحمات زیادی کشیده و سختی آن کمتر دیده می‌شود.

 

بهره برداری از طرح‌های عمرانی و پوششی صداوسیمای گلستان



در این مراسم که به صورت ارتباط زنده برگزار شد پوشش دیجیتال مناطق محروم شهرستان‌های کلاله، گنبدکاووس و مراوه تپه به ۹۷ درصد رسید.

فرماندار و مردم محلی مناطق بهره بردار در مراسم افتتاحیه در محل حضور داشتند و طرح‌ها با پیام دکتر علی دارابی و به دست فرماندار افتتاح شد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار