مذاکرات مثل همیشه برگزار می شود در آخر هم مسئولین عزیز وزارت امورخارجه یک توضیح کلی درباره جلسات با 1+5 را ارائه می دهند و این می شود سفرنامه مذاکرات هسته ای

سریال مذاکرات هسته ای با پوشش سریال های تلویزیونی

این روزها شاهد همکاری بیش از پیش صدا و سیما با وزارت امور خارجه  هستیم. از آنجایی که بودجه صدا و سیما همچنان در حال کاهش است مسئولین این سازمان مهم و تاثیر گذار تصمیم گرفتند تا با پخش سریالهای کره ای و هندی و آبدوغ خیاری به روند مذاکرات هسته ای کمک کنند و در وقت های باقیمانده هم پیام های بازرگانی پخش کنند. البته گفته شده درصورت تمام شدن پیام های بازرگانی ایرانی تبلیغات کشور دوست و همسایه، افغانستان را پخش هواهند کرد. تا دیگر رسانه ملی زمان خالی برای پخش برنامه هایی سیاسی و نگران کننده مردم همچون توضیح و تفسیر مذاکرات هسته ای و ریزگردها در خوزستان و...نداشته باشد.

اصلا مذاکرات هسته ای که در صلح و صفا و درجمع کشورهای 1+5 که اتفاقا از دشمن های قدیمی ایران هستند در حال برگزاریست دیگر چه نیازی است که مردم را نگران کنند! وزیرامور خارجه ایران هم که یک تنه در برابر تمام تحریم های ایران قرار گرفته و تمام قد قصد از میان برداشتند آنها را دارد حالا چه فرقی می کند که در این مذاکرات چه می گذرد مهم دیوار تحریم هاست که باید برداشته شود تا مردم بتوانند با خیال راه افسانه های کره ای را که هرشب در بهترین ساعت پخش برنامه از شبکه سه پخش می شود را تماشا کنند!

مذاکرات مثل همیشه برگزار می شود در آخر هم مسئولین عزیز وزارت امورخارجه یک توضیح کلی درباره جلسات با 1+5 را ارائه می دهند و این می شود سفرنامه مذاکرات هسته ای! نیازی هم به دخالت بی سوادها در این مسائل مهم ملی نیست. به گفته یکی از مقام های مسئول در اداره وزارت چیز پایه ی مذاکرات بر صلح و آشتی و بده بستان است. نرمش قهرمانانه هم داریم.

سریال مذاکرات هسته ای

کدخدا زورش بیشتر هم باشد ما بلدیم چطور نرمش نشان دهیم تا هم فردو را بدهیم هم کدخدا را آرام و راضی نگه داریم تا شاید دلش بحال ما بسوزد و تنی چند از تحریم ها را بردارد و فشار از روی مردم برداشته شود. آخر شما که نمی دانید کدخدا چقدر ترسناک است! نقشه این است، ما همچنان نرمش بخرج می دهیم و هر چه را که کدخدا بخواهد به او می دهیم تا کدخدا هم گول نرمش ما را بخورد و تحریم ها را یواش یواش بردارد.

از مردم هم می خواهیم با سعه صدر منتظر باشند و اگر در محله شان نیروگاه های هسته ای را سراغ دارند که هنوز پلمپ نشده به وزارت امور خارجه گزارش دهند تا در اسرع وقت تقدیم کدخدا کنیم. البته چون کارشناسهای با تجربه ی تیم مذاکره کننده پیش بینی می کنند که تا آخر مذاکرات دیگر دستاوردی برای پلمپ باقی نماند که تقدیم کدخدا کنیم باید پمپ بنزین های پیشرفته سطح شهرها هم شناسایی شوند تا در مواقع لزوم پلمپ شوند. همچنین مسئولان به مردم نوید آینده ای بدون تحریمها را دادند که گفته می شود در آن زمان چرخ زندگی مردم بدون چرخ هسته ای خواهد چرخید...

در نتیجه این مقاله ما را به اینجا می رساند که از صدا و سیمای عزیز و تیم مذاکره کننده کشورمان تشکر و کمال قدردانی را بجا آوریم که تا این حد به فکر مردم هستند و اصلا مردم را در جریان جزئیات نشستهای 1+5 قرار نمی دهند و با سواد و تدبیری که دارند سعی در رفع همه تحریم ها دارند و در صورت لزوم از خیر دستاوردهایی که قابل واردات هم است می گذرند.

دیپلمات باید واقعا با چنین تدبیری پا در مذاکرات گذاشته و با امید به آینده از وابستگی به دستاوردهای داخلی هم در صورت لزوم بپرهیزد. همچنین ذکر این نکته ضروریست که با توجه به اتمام سریال هم چیز آنجاست مردم عزیز می توانند یک ربع قبل از ساعت 21 به تماشای سریال کره ای افسانه خورشید و ماه که اتفاقا بسیار هم پرمحتوا و سیاسی است بنشینند...

ارسال نظر

آخرین اخبار