رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر گرگان؛

جرجانی گفت:شورای شهر در نظر دارد تا در ایام ملی گرگان برنامه های متنوع و قابل توجه ای در سطح شهر برگذار کند.

سال آینده برنامه های متنوعی برای روز پنجم آذر و هفته ای فرهنگی گرگان خواهیم داشت/دهه فجر امسال شهر از لحاظ ظاهری تغیر خواهد کرد

به گزارش گلستان 24،محمد ابراهیم جرجانی رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر در خصوص فعالیت های تخصصی این کمیسیون در این چند مدت اخیر به خبرنگار ما گفت:شورا مسائل زیربنایی فرهنگی شهر را در نظر داشته وبرای آن نیز برنامه ریزی های انجام داده است.

او ادامه داد:نیاز ها و دغد دغه های مردم متفاوت است و بر همین اساس ما نیز برنامه این کمیسیون را بر همین اساس چیده ایم؛ما در این کمیسیون توانستیم راهکار های خوبی را برای شهروندان در نظر بگیریم و در سازمان لحاظ کنیم.

وی اظهار کرد:ما در شورا روز پنجم آذر را به عنوان را روز گرگان مصوب کردیم و برنامه های خیلی شاخصی برای این روز در نظر گرفته ایم که از جمله ی این برنامه ها دیدار با مقام معظم رهبری است که ما اون رو در مصوبه ی خود در شورای شهر ثبت کرده ایم.

جرجانی با تاکید بر اینکه دوم تا هشتم ربیع الثانی تاکنون مورد بی توجه ای قرار گرفته بود ولی ما با همکاری و هماهنگی برخی از سازمان ها این روز بزرگ را که زمانم ورود اما حسن عسگری به گرگان است را به عنوان  هفته ی فرهنگی گرگان مصوب کردیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بابیان این که امسال برنامه ی خاصی برای دوم تا هشتم ربیع الثانی نداشتیم،گفت:ما دبیرخانه ی متمرکزی تشکیل داده ایم تا برای  این دو برنامه یعنی هفته  فرهنگی گرگان و روز پنجم آذر در سال آینده برنامه های متنوعی داشته باشیم.

وی در خصوص برنامه های شورا در خصوص دهه فرهنگی و اسلامی کشور یعنی دهه فجر اظهار کرد:کمیته ی مشترکی با شهرداری در این خصوص تشکیل شده و ما در نظر داریم دهه فجر امسال از لحاظ زیبایی شهری با سایر سال ها متفاوت باشد.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار