مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان امروز در مراسمی با حضور جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس معرفی شد.

معرفی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان

به گزارش گلستان 24،صبح امروز در مراسمی با حضور حضور جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، معاون استاندار گلستان و فرماندهان نظامی و انتظامی، سرهنگ جمشیدی به‌عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان معرفی و از زحمات سرهنگ عباس حسن‌نیا قدردانی شد.

علی‌اصغر طهماسبی معاون استاندار گلستان در این مراسم اظهار داشت: این همایش به‌مناسبت تجلیل از مدیرکل سابق حفظ آثار و ارزش‌های گلستان تشکیل شده و در این مناسبت باید فرصت را برای معرفی دستاوردها مغتنم بشماریم.

وی با بیان اینکه در همه مناسبت‌ها در طول سال باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم، تصریح کرد: از آغاز جنگ، جمهوری اسلامی با هر متخاصمی مقابله کرد. انقلاب اسلامی با قدرت در برابر همه متجاوزگران و کشورهای عرب منطقه که ‌علیه جمهوری اسلامس قد علم کرده بودند، مقاومت کرد‌.

طهماسبی 8 سال دفاع مقدس را یک سرمایه برای انقلاب دانست و گفت: 180 هزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم کردیم و هر یک از شهدا برگ زرینی برای انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: از آغاز فروردین تا آخرین روز سال ما در جمهوری اسلامی مناسبت داریم و این مناسبت‌ها مانند خطابه‌ای است که مردم گذشته انقلاب را مرور می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان تاکید کرد: در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم این دهه متعلق به همه آحاد مردم است و در این دهه می‌توانیم اقتداری که جمهوری اسلامی ایجاد کرده را به رخ جهانیان بکشانیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار