واکنش جمنا گرگان به سخنرانی یک فتنه گر :

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان گرگان یا جمنا به حضور یک فتنه گر در دانشگاه فرهنگیان گلستان طی اطلاعیه ای واکنش نشان داد .

آیا دانشگاه فرهنگیان بی در و پیکر شده / استاندار با رئیس دانشگاه فرهنگیان برخورد کند / به شعارهای روز اول انتصابتان عمل کنید

در این اطلاعیه آمده است : روز دانشجو ، روز بیداری وخروش جنبش دانشجویی درمقابل آمریکای جهانخوار وحکومت وابسته به آمریکا بود که با خون پاک سه دانشجوی رشید و فهیم درسنگفرش دانشگاه تهران ، تاریخی شد.

به گزارش گلستان 24، دراصل روز دانشجو ، روزمبارزه با استعمار و استکبارجهانی و روز دفاع از آرمانهای انقلاب واسلام می باشد ولی متاسفانه عده ای در داخل کشور بعد از اینکه ماهیت وهویت خویش را ازانقلاب یافتند بعد از مدتی دل در گرو همان آمریکا نهادند و از گذشته انقلابی خویش فاصله گرفته ودرسال 88 فتنه بزرگی به راه انداخته تا انقلاب وحکومت اسلامی را ساقط نمایند.

 واکنش جمنا گرگان

جای تعجب و سوال  اینجاست که حامی وعامل فتنه دراستان گلستان در روز دانشجو که روز مبارزه با آمریکاست ؛چه می خواهد بگوید؟!

 

آیا واقعا استان گلستان وبخصوص دانشگاه فرهنگیان تا این حد بی در وپیکر و بی صاحب شده که رئیس افراطی وفتنه گر دانشگاه فرهنگیان ،معلمین آینده را در چنبره خود گرفته و دانشگاه مقدس فرهنگیان را حیات خلوت خویش و ارث پدری می داند که توهمات خویش را به جوانان پاک این مرز وبوم تلقین کند؟

ما ضمن مخالفت از حضورعامل فتنه بعنوان سخنران روز دانشجو،از استاندار محترم تقاضا داریم ضمن ممانعت ازحضورعامل فتنه دراین مراسم،مسئولین دانشگاه که خود از فتنه گران  می باشند را از صحنه مدیریت استانی به دور انداخته و به شعارهای روزهای اول انتصابتان جامه عمل بپوشانید.

 

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان گرگان

انتهای پیام /

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار