دومین جشنواره ملی نقاشی آیات با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی نقاشی آیات

به گزارش گلستان 24،شب گذشته (3 بهمن) دومین جشنواره ملی نقاشی آیات با معرفی برگزیدگان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به کار خود پایان داد.

 

هیئت داوران ضمن تقدیر از آثار رسیده در بخش کودک و نوجوانان از بین 131 اثر رسیده 6 اثر را شایسته تقدیر در این بخش دانستند.

 

سوپن دولت آبادی، آنیا پورغاز و صوفیا امینی از گنبدکاووس، عارف بای از رامیان، ملیکا دوجی و عمران دیبادین از مراوتپه در این بخش تجلیل شدند.

 

همچنین در بخش منتخب گروه سنی کودک و نجوان جشنواره نقاشی آیات قرآن؛ ثنا جعفری، رکسانا پیر، آیدین آخوند زاده و آوا رحمتی از گنبد کاووس، سودا رشیدایی از گرگان و فائزه بزی از آزادشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

هیئت داوران در بخش نقاشی آیات گروه سنی بزرگسالان از بین 180 اثر رسیده 9 اثر را شایسته تقدیر دانست که در این بخش فهیمه بای، هومن محمدی، مهدی شمس آبادی از شهرستان گنبد کاووس، سمیع الله علوی از بندرگز، ملیحه کشیر و محدثه درستکار از گرگان، زینب یازرلو و فهیمه بیانی از رامیان، فاطمه سادات از بندرگز تقدیر شدند.

 

در بخش نگاه نو و انتزاعی، سعید اسکندری، از اراک رتبه اول، زهره بابایی از خراسان شمالی، رتبه دوم، کبری براتی کهریزسنگی از نجف آباد اصفهان و فهیمه بای از گلستان مشترکا رتبه سوم را کسب کردند که در همین بخش فرانک خائف شایسته تقدیر شد.

 

در بخش فیگوراتیو و کلاسیک؛ حامد شریفی از گلستان رتبه اول، علی بحرینی از بوشهر رتبه دوم، رقیه مدرسی حجت آبادی و زهرا فربد از یزد مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.

 

در بخش واقعه نگاه نو و انتزاعی؛ رویا فراهانی از استان مرکزی اراک به عنوان اثر برگزیده بخش انتزاعی واقعه تقدیر شد.

 

در بخش واقعه فیگوراتیو و کلاسیک؛ سمانه عرب ساغری و خدیجه علیمردانی از گلستان آثار تشویقی بخش فیگوراتیو و کلاسیک را از آن خود کردند.

 

همچنین در بخش ویژه سوره واقعه؛ هومن ارباب مجنی نفر اول، خدیجه علیمردانی نفر دوم و علی رشیدی به عنوان نفر سوم تقدیر شدند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار