شهردار گرگان:

شهردار گرگان گفت: مدیریت جدید شهری درصد است تا خدمات خوبی به مردم شهرستان گرگان ارائه دهد زیرا مردم این شهرستان شایسته بهترین‌ها هستند.

مدیریت جدید شهری خدمات خوبی به مردم گرگان ارائه می‌دهد

به گزارش گلستان 24،عبدالرضا دادبود صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در دوره مدیریت جدید شهری در شهرستان گرگان، خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم و در توسعه شهر موفقیت‌های لازم را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه آنچه که اکنون به آن احتیاج داریم مشارکت مردم است، تصریح کرد: مردم در تمام ابعاد و زمان‌ها مشارکت داشتند در انتخاب اعضای شورای شهر در زمان برگزاری انتخابات، به صورت شکوهمند حضور پیدا کردند و این فرایند مشارکت سیاسی شکل گرفت.

شهردار ابراز کرد: در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نیز نیازمند مشارکت‌های مردمی، نخبگان، سازمان‌ها و نهادها هستیم که انشالله همه در کنار هم و دست به دست هم بتوانیم برای آبادانی هرچه بیشتر این شهر تلاش کنیم.

دادبود در خصوص برگزاری برنامه‌های شهری شهرستان گرگان ابراز کرد: برنامه‌های خوبی در راستای توسعه شهرستان گرگان تدوین شده است و به زودی این برنامه‌ها را به مردم اعلام خواهیم کرد.

شهردار نقش رسانه‌ها را بسیار حائز اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های شهری از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم خواهد رسید و از همین طریق با مردم سخن خواهیم گفت  و حرف مردم را در این زمینه خواهیم شنید.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار