پیام تشکر جمنا خوزستان از رهبر معظم انقلاب؛

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با انتشار پیامی از رهبر معظم انقلاب به منظور موافقت ایشان با برداشت 150 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی جهت مبارزه با ریزگردها تشکر و قدردانی کرد.

با توجه به عنایت رهبری جای هیچ گونه توجیه و بهانه ای برای مسئولین نیست

به گزارش گلستان 24،به نقل از رهیاب، پیام تشکر جبهه مردمی خوزستان از رهبر معظم انقلاب به منظور موافقت ایشان با برداشت 150 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی جهت مبارزه با ریزگردها به شرح ذیل می باشد:

"بسم الله الرحمن الرحیم

در سالهای اخیر که با توجه به  کاهش نزولات آسمانی و اجرای برخی اقدامات کارشناسی نشده در کشور، شاهد بروز و افزایش پدیده گرد و غبار و هجوم بی سابقه ریزگردها به شهرها و روستاهای استان خوزستان و مختل شدن زندگی مردم هستیم، مبارزه با این پدیده جوی به مطالبه اصلی مردم صبور خوزستان از مسئولان تبدیل شده است.

در این سالها همواره با افزایش میزان ریزگردها در برخی مقاطع سال، شاهد تکاپوی مسئولین و حضور آنها در استان و دادن انواع و اقسام وعده ها جهت رفع این مشکل از جانب آنها بوده ایم، اما همچنان، مردمی که ماسک به یکی از وسایل ضروری زندگیشان تبدیل شده است با معضلات مختلف ناشی از ریزگردها دست و پنجه نرم می کنند.

حال با توجه به موافقت رهبر فرزانه انقلاب جهت برداشت 150 میلیون دلار از اعتبارات صندوق توسعه ملی به منظور حل مسئله ریزگردها، جای هیچگونه توجیه و بهانه ای از قبیل کمبود اعتبارات برای مسئولین دولتی باقی نمانده است و رئیس جمهور محترم و سایر مسئولان باید با انجام اقدامات انقلابی و جهادی، مطابق وعده هایشان در اسرع وقت این مشکل اساسی را حل نمایند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان بدین وسیله ضمن تشکر و قدردانی از توجهات همیشگی رهبر معظم انقلاب به مردم غیور و ولایتمدار خوزستان، اعلام می دارد که در راستای هرچه سریعتر برطرف شدن معضل ریزگردها از جانب مسئولین از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان"

 

ارسال نظر

آخرین اخبار