مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از اجرای 300 برنامه فرهنگی، ورزشی، عمرانی و جوانان به مناسبت ایام‎الله دهه فجر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی پنج پروژه ورزشی در این ایام آغاز خواهد شد.

کلنگ زنی 5 پروژه ورزشی در دهه فجر در گلستان

به گزارش گلستان 24،بهمن طیبی ظهر امروز در نشست خبری گروه فجر استان گلستان اظهار کرد: پروژه‎های ورزشی شامل سالن والیبال ساحلی در گمیشان، خانه بوکس در گنبدکاووس، سالن ورزشی در یلمه سالیان آق‎قلا، سالن ورزشی کنگور در کلاله و یک پروژه ورزشی در روستای قلعه محمود کلنگ‎زنی می‎شود، اجرای این پروژه‎ها نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است.

وی از برگزاری 20 پیاده‎روی خانوادگی و همگانی در شهرهای مختلف استان خبر داد و تصریح کرد: یک مراسم پیاده‎روی خانوادگی ظرفیت پخش از شبکه سوم سیما را دارد که قرار بود در دهه فجر روی آنتن برود اما به تعدد برنامه‎های این شبکه اواخر بهمن یا اوائل اسفند از رسانه ملی پخش خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به اختتامیه جام روستا قهرمان با حضور چهار تیم برتر ابراز کرد: نخستین المپیاد ورزشی در رشته‎های داژبال، دارت، طناب‎زنی، طناب‎کشی، لی لی، هفت سنگ، والیبال سه نفره در همه شهرها برنامه‎ریزی شده است و این برنامه هیچ محدودیت سنی ندارد.

طیبی در خصوص برنامه‎های فرهنگی کمیته ورزش و جوانان گفت: همایش بزرگ فرزندان انقلاب، دیدار با خانواده‎های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، شرکت در نمازعبادی سیاسی جمعه، تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در برنامه‎های دهه فجر گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه 274 شهید ورزشکاردر استان گلستان وجود دارد، افزود: سه شهید مدافع حرم جزو این ورزشکاران بودند که برکات زیادی به این حوزه دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان؛ یکی از رویکردهای برنامه‎های دهه فجر در این حوزه را سمت و سوق داد به مخاطبان خاص سنی عنوان کرد و گفت: کسانی که انقلاب برای آنها ناشناخته است باید با این فضا بیشتر آشنا شوند.

وی بر لزوم شناخت مسیر انتقال پیام تاکید کرد و گفت: در حوزه جوانان و حوزه فرهنگی باید در این راستا بیشتر توجه کرد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار