مدیرکل ورزش و جوانان گلستان عنوان کرد:

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: ورزشکاران استان در سال گذشته موفق به کسب 72 مدال آسیایی و جهانی در رشته های گوناگون شدند.

کسب 72 مدال مدال آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران گلستانی

 به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد: از این تعداد، 42 عنوان در مسابقات آسیایی و 30 عنوان در رقابت های جهانی و پارالمپیک برای ورزش گلستان کسب شد.

وی بیان کرد: مدال های کسب شده ورزشکاران گلستان در مسابقات آسیایی و جهانی در رشته های کبدی ، والیبال ساحلی ، فوتوالی ، گورش ، والیبال ، شطرنج ، کاراته ، اواسپرت (رزمی) ، تکواندو ، والیبال نشسته ، قایقرانی ، آلیش ، سپک تاکرا ، تیر و کمان ، رزمی ، پینگ پنگ ، تکواندو و پرثوا بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: تنوع مدال های کسب شده نشان می دهد که ورزش گلستان منحصر به چند رشته خاص نیست و در حوزه های مختلف جوانان پرامید و با انگیزه استان در حال تلاش برای فتح قله های بزرگ مسابقات ورزشی معتبر هستند.

طیبی ادامه داد: همچنین گلستان مربیان سازنده و قهرمان پروری در ترکیب تیم های ملی دارد که با هدایت ورزشکاران خود موفق به کسب افتخار در مسابقات آسیایی و جهانی شدند.

وی گفت: عیسی سنگدوشی در والیبال ارتش های ایران و حمیدرضا شرآیین ، زهرا رحیمی نژاد ، منصوره ابوجعفری ، اعظم مقصودلو و سعیده مقصودلو در تیم ملی کبدی مردان و زنان؛ گلستانی های حاضر در کادر فنی تیم های ملی و مدال آور در مسابقات آسیایی و جهانی بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بیان کرد: همچنین یکی از نمونه های اخلاق ورزشی کشور در سال گذشته از گلستان بود، آرش نیرآبادی کشتی گیر اخلاق مدار گلستانی با انصراف از رقابت با حریف اسرائیلی ، شایستگی های معرفتی ورزشکاران استان را ثابت کرد.

طیبی با تاکید بر تلاش مداوم همه دست اندرکاران ورزش گلستان در افزایش کیفیت و تعداد مدال های ورزش استان گفت: با روند رو به رشد کسب مدال های ورزشکاران گلستانی، انتظار می رود در پایان امسال بر کیفیت و کمیت این مدال ها افزوده شود.

وی بیان کرد: یکی از اولویت های ورزش گلستان در سال 96 علاوه بر استمرار در اجرای طرح استعدادیابی، تلاش برای کسب مدال های بیشتر و خوش رنگ تر است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: کارهای زیربنایی زیادی برای کمک به رشد و توسعه ورزش استان انجام شد که باید تلاش کنیم با استفاده از همه ظرفیت ها، گلستان به جایگاه واقعی اش در ورزش کشور برسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار