هفته بیست‌ و‌ یکم مسابقات اسب‌دوانی کورس پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

برگزاری مسابقات اسب‌دوانی کورس پاییزه ‌در گنبد

به گزارش گلستان24؛حکیم ایگدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: هفته بیست‌ و‌ یکم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور با شرکت 54 چابک‌سوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات هفته بیست‌ و‌ یکم 54 رأس اسب در 6 دور یک‌هزار، یک‌هزار و 200 و یک‌هزار و 600 متری با هم رقابت کردند.

ایگدری تأکید کرد: در پایان این هفته رامین قهرمانی با اسب رزیتا ساجد در دور نخست، عبدالرحیم آرمیده در دور دوم با اسب نارسیس، ستار مهرانی هم با اسب قاینار در دور سوم و با اسب رونین سروین و آق اویلی بشگرد با اسب جیران و آرمین آق‌آتابای هم با اسب آزالیا به ترتیب در دورهای پنجم و ششم عنوان نخست را کسب کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان با بیان اینکه در رقابت‌های امروز سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد با هم رقابت کردند، افزود: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از 759 میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی اهدا شد.

وی تأکید کرد: هفته بیست و دوم کورس پائیزه روز جمعه در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار