هاشمی در پایان با بیان تشکر از شهردار پیشین، همه را موظف به اجرای قوانین دانست و تاکید کرد: عملکرد امروز ما باید الگوی آیندگان و جوانان قرار گیرد و آنچه از زحمات مدیران گذشته بر عهده ما گذاشته شده را حفظ کند.....

برگزاری معارفه شهردار جدید گرگان

به گزارش گلستان24؛این مراسم با حضور  استاندار گلستان، معاون عمرانی استاندار گلستان، فرماندار گرگان، مدیر کل امور شوراهای استانداری گلستان، ریاست دانشگاه آزاد گلستان، امام جمعه موقت گرگان و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان برگزار گردید.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ابتدای مراسم پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تشکر از همه حاضرین در جلسه، گفت: همه اعضای شورای شهر گرگان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا انتخاب اصلح سکانداری شهر گرگان انجام شود.

فائزه عبداللهی با اشاره به اینکه برای این انتخاب بیش از 25 جلسه در شورا برگزار شد، توضیح داد: برخی از این جلسات بیش از 7 ساعت به طول انجامید تا بتوانیم وظیفه خود را در قبال شهروندان انجام دهیم.

وی تاکید کرد: شورا باید فارغ از هر نوع دیدگاه سیاسی و جناحی فقط به منافع شهروندان و شهر فکر کند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در ادامه اخلاق­مداری و احترام به جایگاه شورا و مردم را مهمترین شاخصه­های یک شهردار دانست و افزود: دکتر دادبود در کنار علم و تجربه همه این خصوصیات اخلاقی  را دارا بودند و توسط شورا انتخاب شدند.

عبداللهی به تاریخ و پیشینه غنی گرگان اشاره کرد و گفت: بافت تاریخی گرگان حکایت از گذشته غنی این شهر دارد و باید از آن حفاظت و احیایش کنیم. همچنین مقادیر بالای منابع طبیعی و جنگلی شهر که در اختیار شهرداری قرار دارد و مسئولیت این ارگان را سخت­تر می­کند.

در ادامه مراسم سرپرست شهرداری گرگان نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: 5ماه سرپرستی شهرداری گرگان فرصتی بسیار مناسب برای خدمت به مردم بود که خوشبختانه با تمام توان انجام شد و اکنون خدا را شاکرم.

مهدی باقری افزود: سیاست­گذاری شهرداری گرگان در سنوات گذشته بر این بود که تمرکز فعالیت­ها و اقدامات بیشتر در معابر اصلی شهر انجام می­شد، لکن در مدت سرپرستی اینجانب تمرکز عملیات­های عمرانی را در محلات و حومه شهری قرار دادیم و تلاش کردیم علاوه بر تنظیم امور شهری، چرخه­ی مدیریت را برای تحویل به شهردار به جلو برانیم و در این امر هیچگونه کوتاهی نکنیم.

 استاندار گلستان نیز که در مراسم معارفه شهردار گرگان حضور بعمل آورده بود، در جایگاه قرار گرفت و گفت: مسئولیت شهرداری و شورا در راستای خدمت به مردم از آنجایی که به طور مستقیم به حق­الناس مربوط می­شود، بسیار خطیر و سنگین است و اگر به درستی و عادلانه انجام نشود زمینه فسار به راحتی فراهم می­شود.

سید مناف هاشمی ادامه داد: من با مسائل مدیریت شهری آشنا هستم و معتقدم تدوین بودجه صحیح وظیفه اصلی مجموعه شهرداری و شوراها به شمار می­رود، شهرداری باید با بودجه واقعی و در قالب شهرداری شیشه­ای اداره شود، به این معنی که مدیریت منابع مالی به درستی انجام و انحراف از بودجه نیز در نظر گرفته شود.

وی افزود: با وجود پتانسیل­های گرگان از جمله موزه و طبیعت باید در حوزه درآمدی و سرمایه­گذاری ایده­های نو را به کار بریم و نگذاریم فروش ملک بعنوان راهی برای درآمد شهرداری قرار گیرد.

هاشمی در پایان با بیان تشکر از شهردار پیشین، همه را موظف به اجرای قوانین دانست و تاکید کرد: عملکرد امروز ما باید الگوی آیندگان و جوانان قرار گیرد و آنچه از زحمات مدیران گذشته بر عهده ما گذاشته شده را حفظ کند.

در ادامه مراسم معارفه شهردار گرگان، جمعی از مسئولان حاضر در مراسم در کنار استاندار گلستان قرار گرفتند و حکم شهرداری گرگان پس از قرائت توسط مجری با دستان استاندار به عبدالرضا دادبود تقدیم شد.

عبدالرضا دادبود پس از دریافت حکم پشت تریبون قرار گرفت و گفت: حضور مدیران و مقامات استانی و شهری بالاخص استاندار گلستان در این مراسم موجب رضایت و خوشحالیست و نشان از اهمیت مدیریت شهری و حکایت از سنگینی مسئولیت شهرداری دارد.

شهردار گرگان ضمن تقدیر و تشکر از شهرداران پیشین، اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و حاضرین در مراسم، ادامه داد: امروز آغاز فعالیت شهرداری جدید در کنار شورای اسلامی شهر به شمار می­رود و  ما در انجام این مسئولیت خطیر صرف نظر از تمامی عقاید سیاسی و قومیتی برای پیشبرد امور مدیریت شهری نیازمند یاری همه بزرگان و مدیران دستگاه­های اجرائی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه گرگان متعلق به همه ما است، گفت: همه به همراه خانواده­هایمان در این شهر زندگی می­کنیم و قطعا ایجاد امکانات رفاهی برای شهروندان در اولویت فعالیت­های ما قرار دارد، برای دستیابی به این مهم نیاز است هماهنگی مناسبی بین مدیران برقرار باشد  و همه سازمان­ها و نهادهای مردمی یاریمان کنند.

عبدالرضا دادبود  افزود: مهم­ترین موضوع محوری ما در چهار سال پیش رو پرداختن به مقوله گردشگری و زیرساخت­های لازم آن از جمله زیرساخت­های فرهنگی است که باید مطالعه و آماده شود.

شهردار گرگان در پایان مراسم توسعه مشارکت در همه ابعاد را از جمله برنامه­ های مهم شهرداری خواند و تقدیر و تشکر خود را از شورای شهر و حسین صادقلو شهردار پیشین گرگان ابراز کرد.

/شمال نیوز

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    مبارک آقای نبی هزارجریبی باشه که بدجوری به صادقلو خیانت کرد !!!

آخرین اخبار