مدیر حقوقی و امور قرارداد‌های شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از فسخ بیش از ۱۰ قرارداد راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

تعیین تکلیف قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی گلستان
به گزارش گلستان24؛محمد ایری مدیر حقوقی و امور قرارداد‌های شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان در نشست هیئت حل اختلاف و داوری که به‌منظور تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد و غیرفعال برگزار شد گفت: ۱۴ قرارداد به متراژ ۸۵ هزار و ۷۳۲ مترمربع تعیین تکلیف شد.

وی افزود: عدم دریافت پروانه ساختمانی، عدم ساخت و ساز، عدم اخذ پروانه پایان کا ر، بدهی مالی، انقضاء اعتبار یا ابطال جواز تأسیس از جمله موارد تخلف طرف‌های قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده است.

ایری اضافه کرد: تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد و غیرفعال از طریق هیئت حل اختلاف و داوری یک راهکار مفید و تخصصی در برخورد با واحد‌های متخلف بدون ارجاع به مراجع قضایی است.

وی در ادامه گفت: فسخ قرارداد‌های راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی با جدیت دنبال خواهد شد تا به واسطه آن، زمین مورد نیاز برای سرمایه‌گذاران واقعی برای ایجاد واحد‌های تولیدی و فرصت‌های شغلی در سطح استان گلستان فراهم شود.

ایری در پایان افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و در راستای انجام تعهدات طرف‌های قرارداد، پس از تشریفات مقرر در دستورالعمل از جمله ارسال اخطاریه نسبت به تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد و فعال نمودن مطلوب اراضی غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نشست هیئت حل اختلاف و داوری اقدام می‌نماید.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار